Es vairs necentos pieklusināt balsi.
Jutu sevī savilkušos karstu kamolu, kas pēc katra Tomasa pieskārieni auga lielāks.
Viņa pirksti uz mirkli apstājās, apturot arī mani. Vēl nedaudz bija atlicis.
-Turpini!- uzstājīgi noelsos.
-Es nezinu. Varbūt šodienai pietiks..- puisis lēnām vilka roku pirkstus uz leju. Manu ķermeni apņēma nevaldāmas trīsas.
-Ātrāk!- iekrampēju rokas palagā.
Tomasa sejai pārslīdēja smaids. Viņš paātrināja pirkstus. Es atbrīvojos no svelmainā kamola kājstarpē un atslīgu gultā.
-Nebija slikti ko?- Tomass pieliecās pie manis. Aso ieelpu starpā puisi noskūpstīju.
Viņš nogūlās man blakus gultā.
-Tas bija labi.- nomierināju elpu.
Lēnām sāka nākt virsū nogurums.
-Es gribēju saprast vienu lietu.- puisis nolika pakausi uz plaukstām.
-Nu?- pavilku segu līdz zodam.
-Ko tieši tu gribētu ar mani darīt? Pastaigāties, iet uz koncertiem, vienkārši pasēdēt kafejnīcā vai varbūt ar riteņiem aizbraukt uz jūru?-
-Es īsti nesapratu jautājumu.-
-Ko tu vēlies ar savu puisi kopā darīt?-
Es klusi iesmējos.
-Tu laikam kaut ko pārprati. Tu un es neesam pāris.-
Man blakus iestājās klusums.
-Mēs šo darām jau otro reizi. Tu mani uzskati par prostitūtu vai?- puisis sausi jautāja.
No Tomasa puses jautājums izklausījās savādi.
-Nē, bet tu uzskati, ka vienu reizi pamīcoties mēs būsim pāris uz mūžu?- es pagriezu galvu pret viņu.
-Nu tu varēji pirms tam pateikt, ka tā pamīcīšanās.- puisis uzsvēra pēdējo vārdu.- neko nenozīmēja.-
-No kurienes es varēju zināt, ka viena nakts tev tik daudz nozīmē. Atvaino, nevēlējos dot veltas cerības.-
Manas zilās acis sāka skatīties bundzinieka brūnajās arvien īgnāk un īgnāk.
-Tu pieņēmi, ka es guļu ar visām pēc kārtas?- Tomass sāka runāt skaļāk.
-Vai tad ne?- arī es piemērojos viņa tonim.
Puisis atvēra muti un pēc brīža to aizvēra. Iestājās klusums.
Nosprauslojos un uzgriezusi muguru puisim, aizvēru acis.
Vakara noskaņojums bija pamatīgi noslīdējis uz leju.
-Tu guli ar visiem pēc kārtas?- Tomass čukstus jautāja.
-Mēs tagad mainīsim tematu, lai padauza izrādītos es?- pateicu skaļāk, nekā gribēju.
-Nē. Es..neguļu ar visām pēc kārtas...-
-Es arī.- nomurmināju ar vaigu spilvenā.
-Tikai lielāko daļu.- puisis piebilda.
Nedaudz pasmaidīju.
-Jā, kādiem astoņdesmit procentiem.-
Iestājās atkārtots klusums, tikai šoreiz tas vairs nebija smacīgs un neveikls, bet slābens un mierpilns.
-Astoņdesmit procentiem...- Tomass novilka, pievilkdams mani tuvāk.
-Vai tu vismaz vēlētos pamēģināt būt ar mani, ja jau mēs vēl neesam kopā?- viņš atspieda pieri pret manu galvu. Puiša elpa kutināja man pakausi.
-Tu zini, ka es esmu vislielākā maita no mums piecām?-
-Spēju iedomāties.-
Iedunkāju viņu.
-Auč.-
-Mēģināt jau varam, bet nav teikts, ka sanāks.-
-Tu esi dzimusi optimiste.- Tomass sarkastiski teica.
-Labi, ja nesanāks iesim katrs savu ceļu, bet pirms tam ļauj man uzņemties šo visu.-
-Uzņemties?- pārjautāju.
-Jā. Es visu organizēšu, izplānošu. Tev vajadzēs tikai ierasties un labi pavadīt laiku. Kā ekskursijā.-
Atvērtām acīm blenzu uz nakts galdiņu pāris centimetrus tālāk. Piedāvājums neskanēja nemaz tik slikti, turklāt man nebija ko zaudēt.
-Pirmā ekskursija būs uz GUESS.-
-Uz drēbju veikalu?Nopietni?- puisis apskāva mani ciešāk.
-Pilnīgi nopietni.-
-Kur es esmu iepinies...- Tomass nopūtās un nobrauca ar pirkstiem gar manu zodu. Pagriezu galvu pret viņu, piespiežot savas lūpas viņējām.
-Tici man, tu negribi zināt.-
YOU ARE READING
Untamed Lovers
Romance16+ Piecas meitenes gūst izdevību satikt grupu "Untamed lovers". ~Pabeigts~