Kurguyu sonunda düzenledim ödşxmelcns uzun bir ara oldu evet ama bence değecek daha güzel olduğunu düşünüyorum yeni konumuzun sizde beğenirsiniz umsrım bağlıyoruzz.
1.bölüm
Dilruba
Aptal...
Aptal...
Aptal....Bıkmadan kendime tekrarlıyorum çünkü ne kadar aptal olduğumu bugün gördüm daha doğrusu göstermişti.
Ben sadece güzel bir dost, aşık olmasakta değer ve saygı barındıran bir ilişkim olduğunu sanıyordum. Dedim ya aptaldım işte.
Beş ay öncesinde okulumuza yeni gelen bir kız ile tanışmıştık. Fazla çekingendi. Onu öyle görmeye dayanamamıştım, başta amacım kendini kötü hissetmesini engellemek için biraz sohbet etmekti ancak fazla eğlenmiştik ve durmadan beraber takılmaya başlamıştık.
Çok güzel bir dostluğumuz vardı. Bana uzun süredir hissetmediğim bir şeyi hissettiriyordu.
Önemsenmek
Evet bir ilişkim var ancak sevgi denen bir şey bizim için geçerli değildi. sadece ailelerimizin ortaklığının üzerine bizi beraber görmek istemişlerdi.
Başta güzeldik ama dedim ya sevgi yoktu bizde uzaklaşıyorduk. Çok çabaladım düzelmesi için, eskisi gibi olabilmek için, annemi zor durumda bırakmamak için... Başarıyordum da aslında.
Ama bugün tüm gerçekler acımasızca yüzüme çarpıldı. Bana deliler gibi aşık olduğunu söyleyen bir serseri tarafından hemde...
Dostum sandığım kişi beni aylardır ayakta uyutuyormuş. Bana bir milyarderin kızı olduğunu, ailesinin yurtdışında yaşadığını, kocaman bir malikanede tek başına yaşadığını, bütün dünyayı gezdiğini hatta geziği yerlerde çekildiği fotoğrafları bile göstermişti.
Ona inanmıştım...
Beni param için kullanmıştı. Bana Lösemi çocuklara destek olmak için bir davet vermek istediğini, bir çevresini olmadığı için böyle bir daveti ancak benim düzenliyebileceğimi söyleyip benden yardım istemişti.
Çok sevinmiştim böyle önemli bir konuda ona destek olacaktım tabiki. Her şeyi ben ayarlamıştım. Davetlilerde yavaş yavaş bağış yapacakları mikarları simayın hesabına göndermeye başlamıştı.
Bu güzel günde ona bir süpriz yapmayı düşünmüş ve okul müdürümüze saatlerce dil dökerek simayın annesinin numarasını almıştım.
Birkaç kez aramama rağmen telefonuna bakmamıştı ancak bir saat önce bana geri dönüş yaptığında dünyamın başına yıkıldığını hissetmiştim.
Ben onunla parası olduğu için arkadaş olmamıştım ki veya parası olmadığı için onu dışlamazdım. Ancak o beni hatta bütün çevremizi kandırmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mi Amor×Aile
ChickLitOnca yıldan sonra babamın varlığını bilmediğim abim ile evimizin kapısını çalması ve kalbimin atış hızını arttıran o güzel adam...