Lütfen beğenip yorum yapın benim için çok öenmli fikirleriniz<3
Sınır: 15 beğeni, 10 yorum
3. Bölüm
DİLRUBA
"Bu... Bu çılgıncaydı." kahkahalarımın arasında zar zor kurduğum cümle ile o da gülmesini durdurup elindeki anahtar ile kapıyı açıp içeri geçmemizi sağladı.
"Kabul et çok eğlendin. Sadece biraz ıslandık." Kıkırdadım. Doğru söylüyordu çok ıslanmıştık ama buna değdiğine eminim. Onunla vakit geçirmenin bu kadar güzel hissettireceğini düşünmezdim.
Davet alanından el ele çıktıktan sonra başta biraz boş boş gezmiştik duramayıp hıçkıra hıçkıra ağlamıştım. Bora veya Simay için ağlamadım ben. İhanetlerine ağladım, ağtallığıma ağladım.
Bana bu berbat günü unutturan yanımdaki adama döndüm. Adını hala bilmiyorum ama önemli mi? Benim açımdan şuanlık bir problem yok.
Elini belime sarıp koltuğa oturdu ve beni de kucağına çekti. Belki yanlıştı yaptığım. Bilmiyorum... Hiçbir zaman plansız hareket etmemiştim. benim için garip bir durum ama nasıl eğlendiğimi anlatamam.
Koltuğa bıraktığı viski bardaklarından birini alıp şişedeki sıvıyı bardağa boşalttım. Onun için bardağı hazırladığımı anlamıştı. Elimden bardağı çekip bir yudum aldı. Gülümsedim.
Ve kendime de viski doldurup başımı göğsüne yasladım. Beni çok güzel sevmişti bugün. Çok güzel hissetniştim keşke hep böyle olsa. Keşke hep yanımda olsa ve beni bu kadar güzel sevse. Cebinden telefonu çıkarıp bir şeyler yaptı ve kamerayı açıp beni koltukta yanına bıraktı ve bir kaç fotoğrafımı çekti. Hemen bakmk için telefona atıldım ancak beni engelledi.
"Dur yavrum. Gösteririm sonra."dedi.
Başımla onayladım."Annem delirmiş olmalı. - kıkırdadım- sanırım artık gitsem iyi olur." derin bie nefes aldı.
"Kal bu gece. Gözümü seninle kapayıp seninle açayım." boğuk sesiyle konuşuyordu.
ŞEYTANA NE CABUK UYUYORUM BEN BUNCA YIL NASIL DAYANMIŞIM.
Dudağımı ıstırarak kararsızca ona baktım. Bir kereden ne olabilir ki? En fazla annem biraz daha delirir ve eve geçince bir ton azar işitirim. Evet, bunlara katlanabilirim.
"Bu gece burdayım o zaman." sevinçle kucağına tırmanıp boynuna sarıldım. O da güçlü kollarını belime sarıp beni kucağına yerleştirdi ve ayağa kalktı.
Üst kata çıkıyorduk. Odası olduğunu tahmin ettiğim odaya girince beni yatağa oturtmadan dolaptan birkaç parça çıkardı ve yatağın kenarına koydu.
Beni de yavaşça yatağa oturtu ve yüzlerimiz fazlasıyla yakınken,
"Yatarken bunları giy yavrum annem gelince giyiyor temiz hepsi." dedikten sonra dudaklarıma minik bir öpücük kondurdu ancak geri çekilmedi. Vücudum alev alırken neredem geldiğini bilmediğim bir cesaretle kollarımı boynuna sarıp dudaklarına yapıştım ve ikimizi birden yatağa çektim.
Ben yatağa uzanmışken o ağırlığını vermeden benim üzerimdeydi. Feci şekilde öpüşüyorduk ve hayatımda bu kadar yükseldiğimi hatırlamıyorum sanırım.
Ellerimi saçlarına daldırıp çekiştirdikçe daha da hızlanıyordu. Dudaklarımızı ayırıp gözlerimin içine bakarken üzerindekileri çıkarmaya başladı. Nefessiz kaldığım için hızlı hızlı nefes alıp veriyordum ve aynı şiddetle göğüslerim kalkıp iniyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mi Amor×Aile
ChickLitOnca yıldan sonra babamın varlığını bilmediğim abim ile evimizin kapısını çalması ve kalbimin atış hızını arttıran o güzel adam...