0.6

930 76 17
                                    

BEN GELLDİİM!! çok geç oldu farkındayım ama bir türlü yazamadım. Bitiri bitirmez hemem yayınladım daha fazla bekletmemek için. Bu aralar kitabım ilgi görmeye başladı... duyguluyum🥺

Oy sınırı: 32 oy 30 yorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oy sınırı: 32 oy 30 yorum

Altıncı bölüm

Dilruba

Beni cidden aptal sanıyor bunlar ya.
Bahçede bilincim kapandıktan sonra kendime geldiğimde salondaki koltukta yatıyordum. Bir şeyler konuştuklarını fark edince gözlerimi aralamayıp dinleme kararı aldım.

"Kesinlikle anladı. Yoksa o soruyu neden sorsun ki hem de fatihin gözlerinin içine bakarak." Mert amcayı onaylayan bir kaç ses geldi.

"Anne lütfen artık söyleyelim ben dayanamıyorum. Sizin yüzünüzden ona daha da ihanet ediyoruz." batın abinin dedikleri içimi acıttı.

O benim abim.

Ağlama hissi tüm vücudumu sararken yeni uyanıyormuş gibi davranarak gözlerimi araladım. Annem baş ucuma gelip doğrulmamda yardımcı oldu. Ve saçlarımı okşayıp küçük bir öpücük kondurdu alnıma
Aklıma gelen şeyle çaktırmamaya çalışarak saçlarımı önüme getirdim.

"Stressten bayılmışsın annecim." annemın sıkıntıyla dediğinı başımla onayladım. Doğru. ne bok yiyeceğimi bilmezken ortaya babam ve abim çıktığı için ne yapsam bilmiyorum. Ve içten içe kendimi yiyip bitiriyorum.

Önüme bardak uzatılınca kafamı kaldırıp uzatan kişiyr baktım. Batın abiydi. Kocaman gülümsedim ona. Beklemiyordu başta şaşırdı ancak hemen gülümsedi o da.

"Özür dilerim batın abi. Sana çok kaba davrandım orada." tebessümü tatlı bir hâl alırken. Sorun değil dercesine baktı.

"Of şu güzelliğe bak ya. Kızım sen bayıldın farkında mısın? Nasıl uyanır uyanmaz bu kadar güzel olabilirsin!"
Elifin iltifatı karşısında kocaman gülümserken

"Teşekkür ederim ama o kadar da değil." dedim. Ve yattığım yerde dikleşip bağdaş kurdum.

"Ne iş yapıyorsunuz?" diye sordum. Fatih,

"Başlangıçta küçük bir şirketimiz vardı. Yavaş yavaş büyüdük ve adımız duyulmaya başlandı. Yurt dışına çıkmamız ise yeni ortaklık teklifleri gelmesiydi. Çocukların eğitimi için de daha iyi olabileceğini düşündük. Sonradan kendimize ait otel, okul gibi alanlara girdik ve şu anki olduğumuz konuma geldik." Ayyy yalan, yalan, yalan inanmıyorum.

Anladım dercesine başımı salladım.
"Batın abinin annesi, o nerede peki?" hepsinin yüzüne göz attım. Ne diyeceğini bilemedi fatih. Annrm kızardı, batın yutkundu.

"Sormamam gereken bir soruydu sanırım." Gonca abla lafa atladı.

"Hadi kapatalım bu konuları işimiz var daha bir sürü." gülümsedim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 16, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mi Amor×AileHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin