🎋

344 28 9
                                    

(felix ve chanın aynı yaşta olduğunu hayal edip okuyun)

15.06.2010
felix yeni uyanmış annesinin onun için hazırladığı kahvaltıyı yapıyordu. bugün 4. sınıfın son günüydü. karnesini almaya gidecekti, bunun için en güzel kıyafetlerini ütülemişti annesi ona. kahvaltısını yaptı, kıyafetlerini giyindi ve okul otobüsüne bindi.
...
chris okula yeni gelmiş, sırasında arkadaşlarının gelmesini bekliyordu. en çokta felixin hemen gelmesini istiyordu. felixe karşı arkadaşlıktan fazlasını hissediyordu. ama bunun ne olduğunu tam olarak bilmiyordu.
...
öğretmenleri karneleri dağıtmış sıra vedalaşmaya gelmişti. chris ilk önce felixin yanına gitti. artık ortaokula geçeceği için onu bir daha göremeyeceğini biliyordu. bu yüzden fazlasıyla kötü hissediyordu kendini.
"felix, görüşürüz dostum seni çok seviyorum bunu unutma."
"ah chris ben arkadaşlığımızın bitmesini istemiyorum ama."
felixin anında gözleri dolmuştu. tabii chris felixin ağlamasına dayanamayıp ona sıkıca sarılmıştı. "felix sana söz veriyorum biz asla ayrılmayacağız. daima aynı okullarda olacağız. hatta anneme söyleyeceğim size yakın bir yere taşınmak istiyorum." chris bunları ona sarılırken söylemişti.
"bizimle aynı mahallede otursanız güzel olurdu ama annen izin vemez bence. taşınmak çok uzun sürer."
"hm, evet ona izin vermeyebilir ama aynı okullarda okumamıza izin vereceklerine eminim."
...
21.03.2015
öyle olmuştu da. ortaokulu aynı okullarda okudular ama farklı sınıflarda. yaşları ilerledikçe birbirlerine olan bağları azalmıştı nedensizce. ayrıca chrisin felixe olan hisleri ve felixin chrise olan hisleri çok azalmıştı. aslında ikisi de birbirinden ta birinci sınıfta hoşlanmaya başlamışlardı ama çocuk aklı fark etmemişlerdi. yaşları 12'yi geçince de daha çok kızlara yönelmişlerdi.
...
07.07.2017
aynı lisedeydiler. artık akılları tamamen yerine oturmuş bir yaştaydılar ve eskiden olan hislerini şimdi anlıyorlardı. ama artık bağları neredeyse tamamen kopmuştu.
...
07.03.2018
birbirlerine olan aşklarının hâlâ çürümediğini hissetti ikisi de. neredeyse 11 yıllık bir aşk.
chris artık bunu açıklamaya kararlıydı. aynaya baktı ve kendini yarın felixin telefon numarasını alması için tembihledi.

sabah
evet felix oradaydı ve chris tüm cesaretini toplayıp ondan numarasını isteyecekti.
"oh, merhaba felix uzun süredir, çok uzun süredir konuşmuyoruz. şey acaba numaranı versen de birgün seni arasam ve konuşmadığımız tüm yıllarının acısını çıkartsak?"
"ah chris tabii kide yanında kağıt var mı? ver de yazayım."
...
03.28.2019
evet bir yıl geçmişti ve chris cesaretini toplayıp arayamamıştı. felix yanına geldiğinde hep bir bahane bulup kaçmayı başarıyordu. ama bu sefer kendine yemin etmişti. arayacaktı.
saat 22.55
felix gece bakımını yapmış uyumaya hazırlanıyordu. tam yatağına uzanmıştı ki telefonu çaldı. numaraydı. ama tanıdık biri olabileceğini düşündüğü için açtı. açar açmaz karşı taraf konuştu:
"alo."
chris diye geçirdi içinden. ARAYAN CHRISTI. kalbi aşırı hızlı atıyordu. sonunda arayabilmişti.
"alo chris sen misin?"
"evet bendim. gece gece rahatsız ettiğim için özür dilerim. şey diyecektim yarın okulu asalım mı?"
"nasıl yani?"
"yani yarın okula gitmeyelim, seni götürmek istediğim ve güzelce konuşabileceğimiz bir yer var."
"ah, tamam saat kaçta geleyim?"
"saat 11 gibi yola çık ben sana konumu atacağım. iyi geceler."
"iyi geceler."

🎋

rachawn seni seviyorum💖

soft  ∴chanlix∴Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin