🍫

158 21 3
                                    

🍫

bugün chan'ın felix için hazırladığı masal günüydü. her haftanın çarşamba günü uyumadan bir masal anlatırlardı birbirlerine. bu hafta sıra chan'daydı ve tam da felix'in seveceği bir masal uydurmuştu.
"felix yanıma gel hadi." felix aynanın karşısından kalkıp chan'ın yanına kıvrıldı.

"felix anlatacağım bu masalda ikimiz varız ehe."   "hadi başla merak ettim!"  "tamam başlıyorum;

bir varmış bir yokmuş. çoook uzak diyarlarda yaşayan iki peri varmış. bu perilerin ikisi de mutluluk perisiymiş. birinin adı chan diğerinin ise felixmiş. bu perilerin görevi üzgün olan insanları mutlu etmekmiş.

   her başarısız olduklarında kanatlarındaki bir sim dökülürmüş. eğer kanatlarındaki tüm simler dökülürse görevlerine son verilirmiş.

chan ve felix, birbirlerini tanıyana kadar görevlerinde hep başarılı olurlarmış. ama birbirlerini tanıdıktan sonra bir türlü mutlu edemiyorlarmış üzgün olanları. bir gün nedenini merak edip bir yerde buluşmaya karar vermişler. buluşma günü gelmiş. bir mantarın altında oturup sohbete başlamışlar.

"felix sence neden insanları mutlu etmeyi başaramıyoruz artık. böyle olması çok üzüyor beni." demiş chan. felix nedenini bilmediğini ama başarısızlıklarının birbirlerini tanıdıktan sonra gerçekleştiğinden bahsetmiş. bir süre düşünüp daha sonra tekrar buluşmaya karar vermişler.

akşam olunca herkes yuvasına dönmeye başlamış. chan da hamağına uzanıp düşünmeye başlamış. felix ile tanıştıktan sonra işlerine bir türlü odaklanamadığını fark etmiş. üzgün bir insanı mutlu etmeye çalışırken aklında hep felix olurmuş. işine odaklanamayınca da başarısız olurmuş. aynı şekilde felix de. daha fazla sim kaybedip görevlerinden atılmak istemedikleri için  bilge peri ile görüşmeye karar vermişler.

bilge periye olanları ve dıygularından bahsetmişler. daha sonra bilge peri chan'a felix ile tek konuşması gerektiğini söylemiş. chan gidince bilge peri sormuş: "felix biraz derine dal. kalbin şuan nasıl hissediyor." felix izin isteyip sadece düşünmeye başlamış. kalbinin yorgun olduğunu hissetmiş. çok hızlı attığı için yorgunmuş kalbi. daha sonra bilge peri aynı şeyi chan'ın yapmasını istemiş. chan da aynı şeyleri hissediyormuş.

Bilge peri ikisini de yanına çağırmış tekrar. "çocuklar ikinizin neden başarısız olduğunu buldum. bu perilerde olan bir şeydir. ve  periler genelde bunu hemen fark edemez, fark etmede  zorlanırlar. sanırım sizde hâlâ neden olduğunu fark etmediniz. şimdi birbirinizin gözlerine bakıp kalbinize yoğunlaşın." ikisi de birbirlerine bakıp kalplerine yoğunlaşmışlar. göz göze geldikleri an kalplerinin çok hızlı attığını hissetmişler.

demek kalpleri bu yüzden yorgundu."kalbiniz hızlandı değil mi?" demiş bilge peri. ikisi kafasını sallayınca konuşmaya devam etmiş: "kalbiniz hızlandı çünkü ikiniz de farkında olmadan birbirinizden hoşlanıyorsunuz yavrularım." iksinin de sonra kafasına dank etmiş. evet, bu yüzden  daima birbirlerinin akıllarından çıkmıyorlardı ve bu yüzden başarısız oluyorlardı. ikisi de sıcak bir gülümseme ile bakıştılar.

bilge peri: " ikiniz için zaman veriyorum daha iyi olana kadar birlikte kalın ve görevinize ara verin. daha sonra tekrar başlayabilirsiniz. tekrar başlamak için yanıma gelirsiniz ama el ele tutuşarak gelirseniz sizi tekrar göreve alırım." bilge peri bunu gülerek söylemiş.

daha sonra bu iki peri birbirleri ile daha sık konuşmaya başlamış, tüm cesaretlerini topladıktan sonra da beraber olmaya karar vermişler. bundan sonraki görevlerinde de hep başarılı olup mutlu yaşamışlar."

chan anlattığı masal bitince felix'e döndü."nasıldı?"  "chan buna bayıldım. ayrıca biraz bizim tanışmamıza da benzediği gözümden kaçmadı ehe."  "evet seninle tanıştığımda hiç aklımdan çıkmazdın ve sayende işten atılmıştım. ama iyi ki atılmışım yoksa asla birleşemezdik." felix gülümseyip chan'ın dudağına küçük bir öpücük kondurdu. daha sonra sarılarak uyudular.

🍫

rachaven  chanlix ve periler bir arada sadece kedi çocuk eksik☹  seni seviyorummmm♡

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 14, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

soft  ∴chanlix∴Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin