🎀

116 20 10
                                    

"chan, chan, chan, chan, chan, chan, bangchan, sevgilim!!"
"felix... uyumaya çalışıyorum görmüyor musun?"
"bu gece bir şeyler yapalım. lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen lü-"
"tamammm. ne yapmak istiyorsun"
"oyun oynayalım mı?"
"ne oynayacağız peki?"
"futbol oynayalım PlayStation'da"
"tamam, hazırla ben geliyorum."
....
"GOOOOL HAHAHA"
"felix kulaklarımız yan yana bağırma man- GOOOOOOOOOL ASIL SANA HAHA"
"heyyy az önce bağırma deyip kendin bağırdın ama"
"gol atmadan önce bu jadar güzel olduğunu bilmiyordum ehe"
ilk maç bitene kadar oynadılar. maçı felix kazanmıştı bu yüzden chan ona sinirlenmişti. chan:"korku filmi izleyelim mi?"
"ama sen korkmaz mısın?"
"ne?! ben mi korkacağım. tch asıl sen korkarsın. sen korkma diye ben de yanında duracağım ve korktuğun her an için bana sarılmanı istiyorum."
"tabiki de sarılırım hehe"
chan, felix'in korkacağını bildiği için   anabella 1'i izlemeyi seçmişti. daha ilk 5 dakikasında felix bağırıp chan'ın üzerine atlamıştı. "AAAAAAAAA BU ÇOK KORKUNÇ"
felix her 10 dakikada bir bağırarak kafasını chan'ın kıyafetine gömüyordu.

...
en sonunda film bitmişti.
"NEDEN BU FILMI SEÇTİN ŞİMDİ! seni yendiğim için değil mi hıh?"
"evet beni yendiğini için olabilir ve bu filmi daha önceden izlediğim için çok korkunç olduğunu biliyorum hehe"
"of çok kötüsün bee"
"ama bol bol sarıldık birbirimize neden oyle diyorsun ki?"
"ah evet doğru diyorsun" deyip chanın üzerine atladı felix. koltukta öylece birbirlerine baktılar ve en sonunda felix bangchanın üzerinde uyuyakalmıştı. chan da felixin saçını okşarken dalıp gitmişti...

🎀

viarwoo  mutlu ol lutfenn

soft  ∴chanlix∴Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin