🪁
iki gün sonra felix'in girmesi gereken bir sınavı vardı. 3 aydan fazladır bu sınava çalışıyordu ve çok fazla stres yaparsa chan felix'in sınavı kötü geçireceğine emindi.
felix ders çalışmayı bırakıp chan'ın yanına geldi. "chan ben sınavım iyi geçmeyecek diye çok korkuyorum. hatta biliyorum ki kötü geçecek." "felix saçmalama neden böyle düşünüyorsun! kaç aydır buna çalışıyorsun çok iyi geçeceğine eminim"
"chan bilmiyorum öyle hissediyorum." chan derin bir nefes alıp "stres yapıyorsun değil mi bebeğim?" "evet, sanırım, yani biraz. of sanırım çok fazla stres yapıyorum." chan felix'in başını kendi göğsüne yaslayıp konuşmaya başladı:"bak felix bu sınav bir çok şeyden daha az değerli; ailenden, sağlığından, arkadaşlarından, belki benden-" felix direkt chan'ın sözünü kesti. "ne! chan sen benim için her şeyden değerlisin tamam mı." felix bunu dedikten sonra chan'ın yüzünde oluşan tebessümü bütün dünya görmeliydi. chan gülümsediğinde felix'de gülümsedi.
"gülüşün... ve sayamayacağım bir çok şey bu sınavdan daha değerli ve önemli. lütfen sınavını düşünme tamam mı? düşünürsen stres yaparsın. bak onun yerine beni düşün bu ikimiz için de daha iyi olmaz mı?" felix yine gülümseyip "tabikide daha güzel olur ehe. seni düşündüğüm zaman birden bire iyi hissediyorum. moralim düzeliyor,böyle manyak gibi gülümsüyorum, kalbim hızlanıyor-"
bu sefer de felix sözünü tamamlayamadan chan çillerinin üstüne öpücük kondurmuștu. bunun ardından felix sevimlilik yapmaya başladı. chan felixin yanaklarını sıkıp burnundan öptü. bir süre sarıldıktan sonra chan tekrar konuşmaya başladı
"bebeğim lütfen stres yapma tamam mı? sadece soylediklerimi hatırla, ve bugün çok fazla çalıştın bu yüzden odamıza gidip biraz dinlenelim olur mu?" "tamam gidelim. şey ama ben çalışırken ayaklarım çok yoruldu beni taşıyabilir misinn?" felix bunu derken işaret parmaklarını bir birine değiyor ve bebek gibi konuşuyordu. "soruları ayaklarınla mı çözdün bebeğim! gel buraya" dedi ve felix'i kucağına alıp uyumaya gittiler.
🪁
(sınavı iyi geçti.)
rachaven kesinlikle sana ithafen yazmadım bu bölümü
biraz kısa oldu ama özür dilerim 👉💖👈