💌

179 23 4
                                    

felix yine yaramazlık peşindeydi.  20 yaşını aşmış olsa da hâlâ ruhundaki çocuk büyüyememişti. yine gizlice chanın odasına girdi. chan daha gelmemişti ve yaklaşık 5 dakikaya evde olacağını biliyordu. chanın yatağının altına gözükmeyecek şekilde girdi. şirketten döndükten sonra yatağında dinlendiğini biliyordu felix. çok uzun süre beklemeden chan kapıyı açtı ve üzerindeki ceketi çıkarıp yatağına uzandı. biraz gözlerini dinlendirmeyi denedi. sonunda bu sefer uykuya dalacabileceğini hissediyordu. fakat birden birinin üstüne zıplamasıyla çığlık atıp uyanması bir oldu. üzerine atlayan kişi tabiki de felixti. başka kim olabilirdi ki bu tür yaramazlıklar onun altından çıkardı. felix hem chana gülümsüyor hemde onun kalçasına vuruyordu. chanın pek mutlu olmadığını görünce onun üstünden kalktı.
"noldu hoşuna gitmedi mi?"
"hayır felix. sonunda uykuya dalacaktım fakat üstüme atladığın için birden gitti"
"oh sevgilim çok özür dilerim, böyle olacağını düşünmemiştim."
"sorun değil tekrar uyumayı deniyeceğim."
"hayır şimdi pijamalarını giyin. uyuman için sana ninni söyleyeceğim ve pışpışlayacağım."
"hey sence ben bebek miyim?"
"birgünlüğüne ol o zaman. uyuman için"
chan bunu kabul etti. üzerini değiştirip felixin kollarının arasına uzandı. şuan dünyanın en rahat yerinde hissediyordu kendini. çok geçmeden ninni söylemeye başlamıştı felix.
yaklaşık bir saat sadece sarılıp uzandılar. ve sonunda chan uykuya dalabilmişti. tabii felix de ninni söylerken uyuyakalmıştı...

💌

aşırı şeker gözüktüklerine eminim~
rachawn seni seviyorummm💘

chanlixle kal, mutlu kal💞

soft  ∴chanlix∴Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin