🍨

148 19 7
                                    

chan: felixxxx
yıldızlara bak bebeğim
o kadar fazlalar ve parlıyorlar kii

felix: bekle balkona gidiyorum
aaaaa burada o kadar çok yok ama çok güzeller

chan: elini yıldızlara uzat

felix: uzattım sevgilim

chan: aynı göğe uzanıyoruz.
belki ellerimiz aynı yıldıza denk geliyordur ha

felix: ah evet
umarım aynı yıldıza değiyordurr
seni özledim:(

chan: bende seni özledim her şeyim

felix: uykum geliyor
hadi aynı anda yataklarımıza uzanalım

chan: tamammm
sadece bir  hafta sabret |

bir hafta sonda

felix evde tek başına yeni danslar öğrenmeye çalışıyordur. yaklaşık iki saattir dans ettiği için artık yorulmuştu. biraz dinlenmek için uzandığı koltukta uyuya kalmıştı. tam o sıralarda chan felixin evine varmıştı. uzun süredir okul için ayrılmak zorunda kalmıştı şehrinden. kapıyı bir kaç kez tıkladı. kimse açmayınca elindeki anahtarla kapıyı açtı. açar açamaz kanepede uyuyan felixin tatlı yüzünü görmesiyle gözlerinin dolması bi oldu. sonunda, sonunda kavuşmuştu felixine.
kapıyı sessizce kapatıp onun yanına gitti. kokladı, öptü, tekrar kokladı, tekrar öptü, elleriyle saçını okşadı, yine kokladı saçlarını, uyurkenki tatlılığı hâlâ aynıydı.

tam dudaklarına yaklaşırken felix gözlerini açtı. açar açmaz da çığlığı bastı.
"CHAN! BU SEN OLAMAZSIN DEĞİL Mİ! RÜYADAYIM SANIRIM KOLUMU ÇİMDİKLE LÜTFEN!"
"DEĞİLSİN BEBEĞİM İŞİM BİTTİ VE GERİ GELDİM. SANA SÜRPRİZ YAPMAK İSTEDİM"
dedi ve sıkıca sarıldı, uzun süre öyle kaldıktan sonra ayrılıp birbirlerine baktılar. ve aynı anda gözlerini kapatıp dudaklarını birbirlerine yaklaştırdılar.

🍨

viarwoo kısa oldu ya bu bölüm:( ama uyurken devamını getirebilisin!! seni seviyorum💖💖

(yazım yanlışı yapmış olabilirim bu sefer kontrol etmedim)

soft  ∴chanlix∴Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin