7

693 50 22
                                    


Helloğğğğ yeni bölüm geldiiğğğ

Huhuuu şık şık şık

..........

0538****: Tünaydın. Uyandın mı?

0538****: Hâla uyuyor musun?

0538****: Ece uyansanaa seni özledim.

0538****: Ece, veledin olayım gel sarıl bana.

0538****: Ohooo sen hep böyle uyursan işimiz zor be papatyam.

0538****: Eceğğğ

Bildirim sesleri yüzünden güzelim uykumdan ve rüyamdan uyanmış bulunmaktayım.

Kim mesaj attıysa inşallah ayak parmağı sehpaya değer. Amin.

Bu kızın bedduaları tutuyor arkadaşlar.

Yatağımın içinde oturmuş boş boş duvarlara bakıyordum. Uykum var! Yorganı geri üstüme çekip tekrardan güzel uykuma ve rüyama geri döndüm. Döndüm dönmesine ama bu sefer de odamın kapısının açıldığını duydum. Of bana şu oda da bi' rahat yok mu ya!

Yorganı üstümden çekmeyip odaya gelen şahısın geri gitmesini bekledim ama gitmedi.

Yorganın üstümden çekilmesi ile beraber üzerime ani bi' titreme geldi. Gözlerimi açtığım da odama giren şahısın abim olduğunu gördüm.

"Kalk artık pisicik! Bu kadar uyumak olmayan beynine zararlı" dedi gülerek.

Oflayıp yatağın içinde oturdum ve asık suratımı abimin suratına diktim.

"Neden ya neden?! Bugün Cuma bırakta hafta sonu için enerjimi toplayayım!"

"Lan sen iki gün boyunca uyumasan dahi enerjik bir insansın pisicik. Hadi kalk zaten annem çağırıyor."

"Tamam!" abim odamdan çıktığında telefonumu yastığımın altından alıp hangi salağın beni uyandırdığına baktım.

Tabii ki de;

VELET ANONİM!

Ece: Senin sayende uyandım.

Ece: Beni uyandırdığın için inşallah ayak parmağın sehpaya ya da kapının köşesine sert bir şekilde çarpar.

Ece: Amin!

0538****: Tövbe de!

0538****: Allahım sen beni papatyamın bedduasından koru. Amin.

Ece: Bana papatya deme.

0538****: Niyeğ?

Ece: Elinin körü diyeğğ

0538****: Peki

Ece: Azcık kendinden anlat.

0538****: Neyimi anlatayım?

Ece: Ne bilim oğlum anlat, bende seni tanımak istiyorum. Sonuçta gizli numaradan yazan sensin.

Ece: Neyse sonra anlatırsın anam çağırıyor.

    0538**** kişisini Velet diye kaydettiniz...

༆༆༆༆༆༆

Keşke abim olsaydı.. 🤕

Neyse ben bunları artık bi' insan gibi konuşturayım yaw.

Görüşürüz 💫





Velet <Texting> ✔︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin