FİNAL!

786 45 26
                                    

Hello melloooo

Oy verin pls.

🌸🌸

Buz dolabında soğuyan kadayıflı muhallebiyi çıkardıktan sonra dolabı kapatıp masanın üstüne koydum.Adeta gel ye beni diye haykırışlarını elbette karşılıksız bırakamazdım. Kaşığı alıp biraz yedikten sonra tepsiyle beraber salona gittim. Bulaşık çıkarmaya gerek yok bence. Oturup yesinler işte.

Tepsiyi sehpanın üstüne koyup yemeye başladım. "Hadi gelin. Dökmeden yiyin gebertirim. Abi sen de fanta doldur oradan bana." diyerek önümdeki tatlıyı kaşıklamaya başladım. Ulaş aşkım ve hain görümce Merve de oturup yemeye başlarken abim, "Sen evde kalacaksın bu gidişle." dedi ve o da yanımıza oturup yemeye başladı. Tatlıyı midemize gömdükten sonra, herkes elinde fanta ile oturmuş birbirimize bakıyorduk.

Neden kimse konuşmuyor ki? Dur bi konu açayım ben. Hah! Ulaş ile sevgili olduğumuzu abime söyleme vakti geldi bence.

"Abi biz Ulaş ile birbirimize aşık olduk ve şu an sevgiliyiz." dedim dan diye. Abim ve Ulaş içtikleri fantayı ağızlarından geri püskürürken sinirle gözlerimi devirdim. Lanet herifler ya! Etrafı pislettiler!

Tam ayağa kalkıp mutfağa gidecekken abimin sinirli sesini işittim.

"Otur yerine!" diye bağırdı. Korkuyla yerime oturduğumda Ulaş'a baktım.
'Şimdi ayvayı yedik.' bakışı atıyordu

"Ulaş kardeşim bu salak Ece ne diyor? Yalan de mi? Öyle bir şey yok?" diye masumca sordu. Eğer ki kabul etmezsen Ulaş bir daha seninle konuşmayacağım.

Ulaş bir kere öksürdükten sonra oturduğu yerde dikleşti. Ciddi bakışlarla gözlerini  bana çevirdi ve 'Her şey yoluna girecek.' anlamında gözlerini iki defa kapatıp açarak bu sefer de abime döndü.

"Barış, Ece doğru söylüyor. Aslında ona anonim olarak yazmıştım. Hatta bu fikri sen vermiştin hatırlarsan. Of.. Kısacası Ece'yi seviyorum ve bu sevgim karşılıklı." dedi dimdik.

"İkinizde geri zekalısınız." dedi abim sakince. Sadece bunu demişti. Ben, Ulaş ve Merve abimin tepkisine şaşırırken abim konuşmasına devam etti.

"Bakmayın bana öyle, biliyordum zaten. Ece'nin bana anonimi söylediğinde ve bu anonimin benim arkadaşım olduğunu dediğinde anlamıştım zaten."

"Ne yani kızmadın mı?" diye sordu Ulaş.

Abim rahat bir tavırla cıkladı. "Hayır. Tamam biraz kızdım ama ben de bu yollardan geçtiğim için seni anlıyorum. Ama eğer ki kardeşimi üzersen seni gebertirim canım kardeşim."dedi gülümseyerek.

Ben ve Ulaş sevinçten birbirimize sarılıyorken abim ayağında ki ev terliğini çıkarıp kafamıza attı.
"Hoşt lan! Kardeşimin tenine bile dokunamazsın! Yana kay."

Ulaş yanımdan ayrılınca Merve gülmeye başladı. "Helal olsun Barış abi. Bu ikisini süründür lütfen." dedi ve elinde ki fantadan içti.

Bir an da hepimiz gülmeye başladık. O sıra da kapı çalınca yerimden kalkıp kapıyı açtım. Annem ve babam gelmişti.

"Aaa anne baba! Neden geldiniz?" diye bağırdım. Annem bana deliymişim gibi bakarken "Kusura bakma kızım seni rahatsız etmek istemezdik. Kız çekil! Şuna bak, neden geldiniz diye soruyor. Kendi evimiz olduğu için olabilir mi?" diye beni iterek içeri geçti.

Annemlerle bir süre oturup sohbet ettikten sonra kalkıp dışarı çıkmıştık. Merve eve gitmişti, ben, abim ve Ulaş'ta parka gelmiş ve bankın üstünde oturup çekirdek çitliyorduk.

Velet <Texting> ✔︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin