5. Bölüm ~ Güven ~

766 98 137
                                    

" Sıradaki!"

Sahada süpürgesinin üzerinde oturan Ginny i sessizce izledi Harry.

Daha önce seçmelerin nasıl yapıldığını elbette görmüştü fakat Flint in tarzının ona iyi bir örnek olacağını sanmıyordu. Sirius haklıydı, takımın geleceği ve slytherinlerin diline düşmemek için doğru düzgün bir oyuncu kadrosu oluşturması şarttı.

Quidditch tribününün en üstünde, göze çarpmayan bir yere yerleşmişti. Ginny i zor durumda bırakmak istemiyordu, onunla konuştuğu için yeterince kişiden tepki çekiyor olmalıydı zaten.

Fakat Ginny, onu fark ettiği an, vurucuyu sahadan kovmayı bırakıp ona el salladı.

Harry şoka girdi. Bu kız ya fazla cesurdu ya da aptaldı. Çünkü az önce tutucu olarak takıma alınan Ron Weasley in yüzü kızgınlıktan kıpkırmızı olmuştu. Ginny nin yanına uçtu. Harry i ışaret ederek kulağına bir şeyler söyledi. Her ne söylediyse Ginny nin hoşuna gitmemiş olacak ki erkek kardeşine kaşlarını çatıp yerine gitmesini işaret etti.

Harry, kimlerin olup olmadığını görmek için gözlerini sahada gezdirdi. Tribünde Pansy nin kız grubu dışında başka slytherin yoktu. Şaşırmadan edemedi çünkü Malfoylar Ginny nin seçmelerini asla kaçırmazlardı.

Çoğunluk tribünde Gryffindor ve Ravenclawdu. Harry bunu garip bulmadı çünkü dönemin ilk maçını Gryffindor Ravenclaw ile açacaktı.

Bir saatlik antremanın ardından takıma tanımadığı iki vurucu oğlan alındı. Kovalayıcı olarak da kahküllü bir kız, Seamus Finnigan ve Dean Thomas alındı. Ron tutucu ve Ginny de arayıcı oldu.

" Pekala takıma girenler şöyle bir ayrılsın, diğeri sahadan çıksınlar." dedi Ginny. " Hadi, kıpırdayın."

Keyifsiz bir grup söylene söylene sahayı terk etti. Ginny süpürgesinden hızla aşağı inip yeni takımının yanına yürüdü.

" Sizi tebrik ederim, en iyileriydiniz." dedi Ginny mutlulukla. " Umarım bu yıl hep birlikte kupayı alırız. Antreman saatlerini hafta içi belirteceğim, dağılabilirsiniz."

" Bundan şüphen mi vardı? Elbette kupayı biz alacağız." dedi Dean. " Bizi zorlayabilecek tek takım Ravenclaw. Diğerlerinde başarılı kimse yok."

" Evet." dedi Seamus, yumruğunu havaya salladı. " Slytherinleri dümdüz etmek için sabırsızlanıyorum."

" Bundan o kadar da emin olma." dedi Demelza, tek kaşını kaldırdı. " Bu yıl slytherinin takım Harry Potter mış."

" Hadi be." dedi Dean, yüzünü buruşturdu. " O herif iyi oynuyor."

" Şimdi neden burada olduğu anlaşıldı." dedi Ron, ters ters tribunde oturan kuzguni saçlı oğlana baktı.
" Strateji çalmaya çalışıyor. Onu kovacağım-"

Ginny oglanı cübbesinden çekip kaşlarını çattı. " Aptal aptal konuşmayı kes Ron, Harry i davet eden benim. Takımını nasıl kuracağını bilmiyor, yardıma ihtiyacı var."

" Ve bundan bize ne?" dedi Ron kızgınca. " Bak söylüyorum, ondan uzak dur Ginny. Kupayı kazanmak için seni kandırmaya çalışıyor-"

" Öyle bir şey yok." dedi Ginny, annesine çok benzer bir tavırla ellerini beline koydu. " Ayrıca beni böyle şeylere kanacak kadar aptal mı zannediyorsun?"

Ron " O tür tipleri sen bilmezsin. Onun gibiler iyi görünüp sana alttan her türlü tuzağı kurar. Malfoy ile arkadaşlık yapan birinden ne bekliyorsun?"

" Sana bunu söylemekten dilimde tüy bitti Ron." dedi Ginny bezgince.
" Artık Malfoy ile arkadaş değiller. Harry ile aynı sınıftasın, bunu benden daha iyi biliyor olman gerekiyor."

THE SLYTHERIN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin