" Hayır hayır, yine çok fazla karıştırıyorsun."
Haftanın en sevdiği gününe dönüşen pazar nihayet gelip çatmıştı. Sirius un partisinden sonra Ginny ile iksir derslerini iple çeker olmuştu. Zindanlar loş ve sakindi. Digerlerinde olduğu gibi Ginny arkasından iş çeviriyor mu diye düşünmek zorunda kalmıyordu. Samimi olduğunu biliyordu. Onunlayken kendini rahat ve özgür hissediyordu. Düşünce ve duygularını saklamak zorunda da degildi.
Yani bir yere kadar.
Harry kitaba işaret ederken " Pardon, yanlış okumuşum." yalan söyledi.
Iksir yetenekleri Ginny nin sandığı kadar berbat değildi. Dersleri devam ettiriyordu çünkü butün bunların bir oyun olduğunu anlamasını istemiyordu. Sirius un yetenekli olduğu hakkında söyledikleri onu çok kırardı. Bunu anlamaması için de elinden gelen en kötü iksir öğrenciliğini ortaya döküyordu. Yönergeleri yanlış okuyor ya da kazana bilerek fazla malzeme atıyordu.Fakat az önceki hatayı bilerek yapmamıştı. KSKS ödevini bitirmeye çalışan Ginny i izlerken dalmıştı. Kız ayağa kalkıp Harry nin kepçesini elinden aldı. Saat yönünün tersinde karıştırarak mordan yeşile dönen iksiri düzeltmeye çalıştı. " Alınma Harry ama Profesör Snape e hak vermeme neden oluyorsun. Öğrenmek için hiç çaba göstermiyorsun."
" Başında kara bir büyücü varken dogal olarak iksire zaman ayırmak zor oluyor."
Ginny kazanı karıştırmayı bıraktı. Harry kızın gözlerinin dehşet icinde büyüdüğünü görünce kendine küfretti. " Demek istediğim, bu bir istek meselesi tabii." hemen ekledi. "Herkesin ilgi alanı farklı. Mesela KSKS de harikayımdır."
" Ona ne şüphe." dedi Ginny, " Bu zamana kadar kim olduğunu bilirsin senle iki kez yüzleşip sağ kalmanın başka mantıklı bir açıklaması olamazdı."
Harry üç demek istedi fakat bundan vazgeçti. Voldemort hakkında konuşmak istemiyordu. " Ne çalışıyorsun? " dedi, Ginny nin yazmakta olduğu parşömene işaret etti.
" Karanlık Sanatlara Karşı Savunma." dedi Ginny, yüzünü buruşturdu.
" Saldırı ve savunma büyüleri hakkında. Yarın uygulamalı bir sınavımız var. Snape ten dolgun bir not alabileceğimi sanmıyorum."" Neden?" dedi Harry. Şaşkınlığına engel olamadı. Birkaç kere koridorda Ginny nin yarasa umacı büyülerine şahit olmuştu. Saldırı konusunda pek bir çekincesinin olduğunu düşünmüyordu.
" Protego yu bir türlü düzgün yapamıyorum." dedi Ginny, yanaklarını şişirdi. Bu sırada Harry nin rengi normale dönen iksirine işaret etti. " Birkaç dakika beklemesi gerekiyor. Daha sonra boynuz tozlarını ekleyebilirsin."
" Istersen sana öğretebilirim." dedi Harry, kazana bir kere bile bakmamıştı.
Bu kez şaşırma sırası Ginny'deydi.
" Sahi mi?"" Neden olmasın? O kadar işle meşgulken burada benimle iksir pratiği yapıyorsun. Üstelik yarın sınavın varmış. Hadi bırak hepsini." dedi Harry kararlılıkla. Zaten Ginny i alıkoyduğu için kendini suçlu hissediyordu. En azından onun için bunu yapabilirdi.
" Simdi mi?" dedi Ginny, boş iksir sınıfına baktı. " Istemediğimden değil Harry fakat burası büyü çalışmak için pek de uygun bir yer sayılmaz."
O haklıydı. Içerisi kırılıp parçalanabilecek bir sürü cam şişe ve kavanozla doluydu. Neresi olabilir, neresi...
" Buldum." dedi Harry. " Biçim değiştirme sınıfına ne dersin? Bazen McGonagall orada çalışmama izin verir."
" Ondan izin almak fazla zaman alır," dedi Ginny, memnun görünmedi.
" KSKS sınıfına ne dersin?"" Imkansız derim." dedi Harry, tek kaşını kaldırdı. " Unuttun mu? Snape benden nefret ediyor. Ikinci sınıftan sonra ona karşı çıkmayı çoktan bıraktım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE SLYTHERIN
Fiksi Penggemar"Düşersin belki de Slytherin'e sen, Bir başkadır sanki oraya giden, Amaçları için neler yapmazlar Açıklasam bitmez sabaha kadar..." * Ya o herkesin kaderini belirleyen Seçmen Şapka sağ kalan çocuğu farklı bir binaya koysaydı? Bütün bildiklerinizi...