14. Bölüm ~ Hogwarts Expresi ~

731 91 127
                                    

" Mrs. Weasley i görmek için sabırsızlanıyorum! Iyi ki bu sene bizi de Kovuk a davet ettiniz Ron."

" Annemi görmek için mi yoksa yemekleri için mi sabırsızlanıyorsun Thomas?" dedi Ron alayla.

" Ikisi de." dedi Dean, Hermione nin yanına otururken. " Peki ya sen Robins? Kovuk a geliyor musun?"

" Malesef," Demelza yüzünü buruşturdu. " Bu yıl Londra ya kuzenlerim de geliyor. Yani hiçbir türlü kaçışım yoktu."

Seamus " Bana da sormayacak mısın?" dedi huysuzlukla.

" Aptal, daha beş dakika önce sordum ya." dedi Dean alayla. " Tabii Lavender ı dikizlemekle meşgul olduğun için duymadın."

" Ne alakası var şimdi?" diye Seamus geveledi fakat kompartımandaki herkes olayın farkındaydı.

Bu onların noelden önce yaptıkları son yolculuktu. Hogwarts expresiyle evlerine dönüyorlardı.

" Bu yılki noel unutulmaz olacak." dedi Ginny memnuniyetle. " Her şeyi ayarladım, çok eğleneceğiz."

" Eğer bir ortamda George ve Fred varsa sıkıcı olması münkün değil zaten." dedi Dean.

Ron başını salladı. " Haklısın. Bir de o ortamda Hermione Granger denen biri yoksa..."

Cam kenarında kitap okumakta olan kabarık saçlı kız anında gözlerini ona dikti. Hermione, kıkırdayan Ron a kaşlarını çattı. Kitabını kapatıp koluna çarptı.  " Ha-ha... Çok komiksin."

"  Bıraksana şu kitabı... Zaten tüm gününü kütüphaneden başka bir yerde geçirmiyorsun." dedi Ron.
" Herhalde noele de kitap okuyarak girmeyeceksin?"

" Birincisi, bu seni ilgilendirmez. Ikincisi, hazırladığınız eğlenceyi gayet iyi biliyorum. Quidditch oynayacaksınız." dedi Hermione huysuzca, kollarını göğsünde kavuşturdu. " Aman ne büyük eğlence..."

" Eh, başka türlüsü mümkün olamazdı." dedi Seamus bu bariz bir seymiş gibi.

" Madem mutsuzsun, neden Kovuk a gelmeyi kabul ettin?" dedi Ron.

" Çünkü ailem kayak tatiline gidiyor." dedi Hermione, yanaklarını şişirdi.
" Kayak yapmaktan nefret ederim. En az qudditch kadar tehlikeli ve sıkıcı-"

" Orada dur bakalım!" Dean kıza hakaret etmiş gibi baktı. " Gryffindor un quidditch takımıyla birlikte oturduğunun farkındasın değil mi Granger?"

Demelza sırıttı." Senden başkası bunu söylemiş olsaydı onu kapı dışarı ederdik."

" Eh, Hermione Granger olmanın farkı." dedi Ginny, kızın kolunu dürttü. " Merak etme, tüm geceyi quidditch oynayarak geçirecek değiliz. Ayrıca size küçük bir sürprizim var."

" Neymiş o sürpriz?" dedi Ron şaşkınca. " Benim neden haberim yok?"

" Zamanı gelince görürsün." dedi Ginny, muzip muzip sırıttı.

Onlar Ginny e bu sürprizi açıklaması için ısrar ederken kompartıman kapısı açıldı. Eşikte kimin dikildiğini gördüklerinde neşeli gülüşmeler anında kesildi. Yarı şaşkın, yarı kızgın bakışlar Harry Potter da birleşti.

Kuzguni saçlı oğlan içeri girmekle girmemek arasında kalmış gibiydi. Kimseye bakmadı, gözlerini Ginny e sabitledi. " Birkaç dakika konuşabilir miyiz Ginny? Eğer bölmüyorsam..."

" Ne konuda?" kız kardeşinden önce davrandı Ron, ayağa kalktı.

" Eğer ilgilendirseydi seninle konuşmak isterdim, Ginny ile değil. " dedi Harry sakince.

THE SLYTHERIN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin