3. Bölüm ~ Şans Vermek ~

744 103 242
                                    

" Bölüm azıcık küfür içeriyor. Bununla ilgili bir probleminiz var mı?

Pek göze batacağını sanmıyorum ama yine de uyarayım dedim.

Keyifli Okumalar...

......................................................................

" Kapa çeneni Robins."

Kahverengi saçlı kız kıkırdamaya devam ederken Ginny nin çatık kaşlarını umursamadan yanında yürümeye devam etti.

" Hadi ama Ginny, aynı sınıftayız." dedi Demelza. Yavaşça koluna dirsek attı. " Bir kıyak yapamaz mısın? Söz veriyorum kimseye söylemem."

" Olmaz dedim Demelza," dedi Ginny bıkkınca, yanaklarını şişirdi. Bugün onu quidditch takımına alması için ayrıcalık tanımasını isteyen dördüncü kişiydi. Ve Ginny de dördüncü baskıyı kıza bir kez daha geçti. " Seçmeler için duyuru panosuna ilan astım. Eğer takıma girmeyi çok istiyorsan sen de herkes gibi saat altıda sahada ol. Nasıl uçtuğunu biliyorum, bu konuda endişelenmene gerek yok."

Birlikte ortak salona varmak için köşeyi dönerken " Umarım haklısındır." dedi Demelza, kaşlarını büzdü.

" O ses tonu da ne?" dedi Ginny şaşkınca. " Zaten geçen seneden beri kovalayıcı pozisyonunda oynuyorsun."

" Orası öyle de... Yine de bu sene benden iyiler seçmelere katılabilir." dedi Demelza ciddiyetle.
" Pozisyonumu korumak zorundayım."

" Saçmalamayı bırak, sen gayet de- agh boşversene..."

" Anlamadım?" dedi fena halde bozulmuş görünen bir Demelza.

" Ondan bahsetmiyorum." dedi Ginny, koridorun sonuna doğru somurttu.
" Slytherin salakları."

Demelza, kızıl saçlı kızın gösterdiği yönde Draco Malfoy, Blaise Zabini ve Theodor Nott un durduğunu gördü.
Pencereye yaslanmış, aptal aptal bahçede oturan birilerine işaret edip sırıtıyorlardı.

" Şunlara bulaşmadan tüyelim." dedi Ginny, ihtiyacı olan en son şey Malfoy ve çetesiyle ağız dalaşına girmekti. SBD yılı olduğu icin daha ilk haftadan tüm profesörleri ödev yağmuruna tutmuşlardı. Ayrıca Dumbldore onu gryffindor un yeni takım kaptanı yapınca sorumluluk yükü ikiye katlanmıştı. Ron, takım kaptanı rozeti Kovuk a baykuşla geldiğinden beri kıskançlıktan bir türlü susmak bilmiyordu. Hala da surat yapıyordu. Yani Ginny nin keyfinin pek yerinde olduğu söylenemezdi.

Fakat Demelza onun kadar karamsar görünmüyordu. " Kahretsin. Nott pislik bir slytherin olmak zorunda mıydı?" Ginny nin attığı hayret dolu bakış üzerine omuz silkti. " Ne? Öyle bakma, hoş olduğu gerçeğini değiştiremezsin."

" Önemli olan içinin güzel olması." dedi Ginny.

" Öyle mi?" dedi Demelza alayla.
" Geçen sene Neville Longbottom ın çıkma teklifini neden reddettin öyleyse?"

" İçı fazla güzeldi." diyince Ginny, Demelza kıkırdamaya başladı. " Evet, eminim öyledir."

" Neville farklı konu, onu karıştırma. Reddettim çünkü o gözle bakabileceğim bir erkek değil." dedi Ginny, tek kaşını kaldırdı. " En azından ben pislik slytherinlerle çıkmıyorum."

" Belki dördüncünün şansı vardır ha?" dedi Demelza. " Gryffindor, Hufflepuff ve bir Ravenclaw ile çıktın. Bence bu kez şansını slytherinden yana kullanmalısın."

Ginny yürümeyi bırakıp ellerini beline koydu. " Ne zamandan beri aşk hayatım seni bu kadar ilgilendiriyor Robins?"

" Sadece beni mi? Sen Ginny Weasley sin!" dedi Demelza. Ona eğlenen bir bakış attı. " Bütün erkekler bir sonraki olmak için can atıyorlar."

THE SLYTHERIN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin