" Ginny!"
Henüz Hogwarts Expressinden yeni inmiş olan Ginny i birinci sınıfları eze eze yanına gelen Demelza kıstırdı. Kalabalığın arasından sıyrıldı, yanlışlıkla omzuna çarpıp nefes nefese kızıl saçlı kızın koluna girdi.
"Kompartımanda her yerde seni aradım. Nerelerdesin?""Astoria nın yanındaydım." Ginny nin yüzü söylediği yalandan ötürü biraz bile kızarmadı. Çünkü Astoria yı hiç görmemişti. "Biliyorsun, onları duyabildiği için insanların yanında olmaktan hiç hoşlanmıyor."
"Greengrass ile nasıl takılabildigini anlamıyorum." Demelza yüzünü buruşturdu. "Sırrını bilen herkes onunla konuşmaktan çekiniyor. Senin de hafızanı okumadığını nereden bileceksin?"
"Astoria öyle bir şey yapmaz, yanımda zihnefend yapmayacağına söz verdi. Ayrıca senden aynı lafları Luna için de işitmiştim fakat ne kadar iyi biri olduğunu öğrenince yüzün kızardı." tek kaşını kaldırdı Ginny.
Demelza utancını yamuk bir gülümsemenin ardına gizledi. "Doğru ama bu hala birazcık tuhaf olduğunu düşünmeme engel değil."
"Delz."
"Tamam, özür dilerim. Konuyu kapatıyorum!" Demelza teslim olurcasına ellerini havaya kaldırdı.
"Neyse. Bırak şimdi Astoria ve Luna yı... Senden haber ver. Noel yemeği nasıl geçti? Potter ın da Kovuk a geldiğini bana nasıl söylemezsin? Aşk olsun Ginny!"Ginny yürumeyi bıraktı. Arkalarındaki birkac öğrenci kalabalığı homurdanarak etraflarını dolaştılar. "Sen bunu nereden biliyorsun?" dedi Ginny şaşkınca.
"Eh, bizimkiler sürekli bunu konuşup duruyor." dedi Demelza bu bariz bir şeymiş gibi. Bizimkiler derken Ron, Seamus ve Dean i kast ettiğini hemen anladı Ginny. " Potter gerçekten Ron dan özür mü diledi? Hemen masadan kalkıp Kovuk u terk etmiş ve sen de peşinden gitmişsin. Nereye gittiniz?"
Ginny sıkıntı içinde yanaklarını şişirdi. "Ağızlarında bakla ıslanmıyor."
"Potter ile ne konuşmuş olabilirsin?" Demelza merakı konusunda ısrar etti. Konu değişimlerinin hiçbirinin kızın üzerinde etki yaratmadığını anlayınca
Ginny pes etti. Omuz silkti. " Hiçbir şey... Aslında pek konuşmadık. Sadece Ron adına ondan özür dilemek istedim hepsi bu.""Hepsi bu kadar mı?"Demelza, hayal kırıklığına uğramış görünüyordu.
" Elbette." dedi Ginny, kendini gülmemek için zor tuttu. "Ne olmasını bekliyordun ki?"
"Hani bilirsin..." Demelza hınzırca gülümsedi. " Şu sıralar Potter ile fazla takılıyorsun. Düşündüm ki ökse otunun altında romantik bir an yaşanabilirdi."
Ginny ve Harry, aralarında filizlenen bu yeni duyguyu gizli tutma kararı almışlardı. Ginny e kalsa bütün okula haykırırdı fakat maçtan önce dedikoduların oluşmasını istemiyorlardı. Sevgili olduklarını bilirlerse maçı Harry kazanınca Ginny nin bilerek, Ginny kazanınca Harry nin bilerek ona yenildiğini sanarlardı ve bu takım arkadaşları arasında huzursuzluğa neden olurdu. Sonuçta ikisi de arayıcı pozisyonunda oynuyorlardı. Maçın kaderi ikisinin elindeydi. Daha fazla gerginliğe gerek yoktu. Maçtan sonra kime istiyorsa söyleyebilirdi.
Ginny yalancı bir kızgınlıkla kaşlarını çattı. "Saçma sapan konuşmayı kes Demelza, Potter ile sadece arkadaşız. Hepsi bu. Ayrıca ben senin Potter ile olan birlikteliğimi neden bu kadar desteklediğini biliyorum." dedi yalancı bir soğuklukla. "Eğer Harry ile bir ilişkim olursa Nott u daha sık görürsün."
"Ama bunun için beni suçlayamazsın!" Demelza sızlandı. Yüzünde abartılı bir üzüntü ifadesi belirdi, dudaklarını büktü. Ginny nin omzuna asıldı. " Çok tatlı biri."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE SLYTHERIN
Fanfiction"Düşersin belki de Slytherin'e sen, Bir başkadır sanki oraya giden, Amaçları için neler yapmazlar Açıklasam bitmez sabaha kadar..." * Ya o herkesin kaderini belirleyen Seçmen Şapka sağ kalan çocuğu farklı bir binaya koysaydı? Bütün bildiklerinizi...