---
Ruhumuzun derinliklerine sakladığımız, her geçen gün yıpranıp kırıldığımız, keşkelerimizin olduğu, sevdiğimiz insanları kaybederken canımızdan kopan parçalar vardır. Bazen biz yapboz parçaları gibi dağılan ya da tamamlanmayı bekleyen eksik parçası olan insanlardık.
Bir yanımız sevdiklerimizi kaybettiğimiz yangın yeriydi. Diğer yanımız ömrünüzü ömrünüze bağlayan, size sonsuzluğu kıldıran sevdiğiniz kadını, zehir olan hayata karşı bazı kabullenişleri zoraki kabul ettiren haykırışlardı. Gözlerinizin yaşlarla dolu olmasını, ruhunuza karşı prangalar vurulmasını ve nefret dolu bakışlarla, karanlığa davet edilmenizi de bekleyen hayattı.
Küçücük bir çocuğun annesinin ruhu toprak kokardı. Kahverengi rengiyle harmanlanmış bir korkuydu.
Yüreği cayır cayır yanarken gecenin zifiri karanlığında, korkuyla birbirine sarılmış bulutların arasında yağan yağmurun altında eşlik eden kan kokusu, cinayet ve tehlike...
Annesine sımsıkı sarılmış, ölümle burun buruna gelen bir çocuk ve o cehennem gibi olan gecenin ardından, yağan yağmurla birbirine eşlik eden şimşeklerin gürültüsünden iliklerinizi titreten bir gecenin ayazında yaşanılanlar...
Ölüm ve kaybetme korkusu...
Dosyanın arasında çıkartmış olduğum gazeteyi elime alıp o ismi tekrardan okudum.
"Minel Kandemir."
Kadın cinayetine kurban gitmiş bir masum Melek ve kirli oyunların sevdiklerim tarafından dönen bir dolap olduğunu bilmediğim, kötü başlangıçların sinyali olan cehennemdi benim için.
Sevdiklerinin yaşattığı acılarla girdiği, yönünü bulamadığı an tâ ki karanlığın ışığını bulup sevdiği kadının kalbinde kilitli kalan biriydim.
"Ben, Ezman Andaç Kandemir. Yaşadığı acılara, kayıplara rağmen kendi hayatının başrolü olan biriyken, sevdikleri tarafından kirli kana bulanmış, hala annesinin gözünde saklı kalan o küçük çocuk.
Ben en çok yanan ve paramparça olan kalbimi sevdim, seni kaybetmeyi göze ala ala ben en çok sen de nefes almayı sevdim sevgilim. Gel ve beni bul artık."
---
Alıntı (I) düzenlenmiş haliyle son kez yayındadır. Bölümler henüz yüklenmeyecektir. 💜
Kendinize iyi bakın, Allah'a emanet olunuz. 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YIKILAN HAYATLAR | 1. Kitap & Acıların Tohumu
Narrativa generaleBaşlangıç Tarihi: 23.10.2021 Düzenleyip Yayınlama Tarihimiz: 29.12.2023 "İris çiçekleri saçlarına ne güzel yakıştı öyle... Tıpkı senin kalbime yakıştığın gibi..." Henüz altı yaşındayken ailesini kaybeden, küçüklüğünde yaşadığı travmatik olaylar yüzü...