Bilinmeyen numara:
Bence o odayı boşaltYoongi:
?Bilinmeyen numara:
Hoseok ve yanındaki iki adam odadan çıksınYoongi:
Neden?Bilinmeyen numara:
GeleceğimYoongi:
Yani?Bilinmeyen numara:
Of gitsinler işte
Anlayacaksın neden bunu istediğimiYoongi:
2 dakika içinde burada ol**
🔞+18 sahnelerimiz🔞Her zaman beklediğim gün sonunda gerçekleşiyordu ama heyacandan ellerim titriyordu. Onunla temasa geçecek olmam içimdeki ateşi kuvvetlendiriyordu. Hoseok ve adamlar sonunda yanından ayrıldığında adımlarım ona yönelmişti. Arkası dönük olduğu için beni görmüyordu. Beni görmemesini fırsat bilerek ellerimi omzuna koyup kucağına oturdum.
"Siktir!" Ağzından çıkan tıslama ile gözlerini kapatıp başını geriye atmıştı. Şu an aşırı seksi duruyordu. Başını kaldırıp beni gördüğünde şaşkınlıkla gözleri aralanmıştı.
"Siktir! JaeRim lütfen şu an kucağımda oturan kişinin sen olduğunu söyleme." Bacaklarının arasında kayıp kasıklarına yaklaşırken sorusunu cevaplamıştım.
"Benim." Sonunda onun üzerine tam oturduğumda tekrar inlemişti.
"Siktir! Ne yaptığını sanıyorsun?"
"Sana bunu istediğine pişman olacaksın demiştim." Yavaşça ona sürtünürken kollarımı boynuna dolamıştım.
"Senin Hoseok'un kız kardeşi olduğunu bilseydim yapmazdım." Elleri kalçalarımı avuçlarken kendine daha çok çekip bastırmıştı. Yüzümdeki gülüş genişlerken Hoseok'un umrunda olmadığı çok belliydi.
"Hoseok bana karışamaz. Hem seninde çok umrunda değil gibi?" Dudaklarına doğru yaklaşıp fısıldamıştım. Gözlerimdeki karanlık ona yansımış, sertçe dudaklarıma asılmıştı. Aceleci hareketlerine karşılık verirken ona sürtünerek yanmaya devam ediyordum. Ellerinden biri kalçamı yoğururken diğeri kazağımın içinden tenimi okşuyordu.
"Seni şu an burada becerebilirim." Dudaklarını ayırıp gözleri gözlerimle buluştuğunda gülmüş ona daha çok acı çektirmek için sert bir şekilde üzerine oturmuştum. İkimizde inlerken saçlarına tutunmuştum.
"Sana durmanı söyleyen kim?"
///
Tamam çok kötü bir yerde bitti ama yazamadım
Denedim olmadı neyse devamında ne olduğunu text bölümünde anlarsınız😉Her bölümü abartısız ortalama 150 kişi okuyor o yüzden oy sınırı koymak istedim.
1K olmuşuz bu arada çok teşekkür ederim❤️
⭐️Okunma: 100
⭐️Oy sınırı: 30
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA | Yoongi🔞
FanfictionBir mafya lideri olan Min Yoongi'yi takıntı haline getiren kızın, bir gün gece Yoongi'ye mesaj atması ile olaylar gelişir... ⚠Uyarı⚠ "Bu fic +18 diyaloglar ve görseller içermektedir." #yoongi -2 #minyoongi -2 #hayrankurgu -11