Smut olan bir bölüm. İlk defa yazıyorum olmamışsa bile olmuş gibi yapın😭
••••
İki saat...
Bu kapalı odanın içerisinde kaldığım iki saat. Pislik. Hem beni odaya gönderip hem de kendisi gelmiyordu. Sinirle nefesimi dışarı verip oturduğum deri koltuktan kalkıp kapıya ilerledim. Dışarı çıkıp kapıyı kapatmak için döndüğümde olaylar çok hızlı gerçekleşmişti. Vücudum sertçe kapatmaya çalıştığım kapıdan içeri itilmiş sonrasında ise kapanan kapıya sırtım yaslanmıştı.
Hırsla dolu sinirli gözler ile karşılaştığımda gülmek istemiştim ama buna izin vermeden sertçe dudaklarıma asılmıştı. İki eli kollarımdan ayrılıp kaçlarımı sıkıca tutup kendine çektiğinde zevkle dudaklarına doğru inlemiştim. Elleri bacaklarımda belimde dolaşırken dokunduğu her yer alev alev yakıyordu. Benim ellerimde onun vücudunu keşfetmek isterken kollarımı tutup havaya kaldırıp arkamdaki kapıya sabitlediğinde ağzımdan onu teşvik edici sesler yükseltiyordum. Başarıyordum da.
Dudaklarımızı ayırdığında boynumda başlayan öpüşleri ile ona muhtaç bir şekilde bıraktığı ellerime saçına dolayıp çekiştirerek yüzümü boynuna gömdüm. Ellerini bedenimden yavaş yavaş kaydırarak kasıklarıma doğru uzattı. Eteğimin altından iç çamaşırımın içine soktuğu eli ile dudaklarımın arasında bir çığlık çıkmasını sağladı. Kararmış gözleriyle gözlerim buluştuğunda bundan hoşlandığını anlamıştım. Başını döndürüyordum.
Elleri tekrar hareketlenirken ona istediğini vererek boğuk bir şekilde çığlık atıp sırtına tırnaklarımı sapladım. Sırtındaki tırnaklarımı kaydırıp gömleğinin yakalarını tutup kollarından sıyırdım. Yerle buluşan gömleği ile bakışlarımı süt beyazı teninde dolaştırdım arsızca. Yerlerimizi değiştirip onu kapıya dayarken ellerim pantolonun kemerlerini bulmuştu. Onu delirtmek istercesine tırnaklarımı kasıklarında gezdirerek fermuarını açtığımda yavaş yavaş aşağıya doğru çekmiştim. Tüm çıplaklığı ile karşımda durduğunda başım dönmüştü. O mükemmeldi. Saçımı tutup kalkmamı sağladığında elleri belime sarılmıştı. Ne olduğunu anlamadığım bir şekilde elbisem ayaklarımın dibine düştüğünde hoşuma gitmişti. Eşittik artık.
Kafasını boynuma gömüp orayı öpüp emmeye başladığında elleri göğsümde rahat durmuyordu.
"Koltuğa..." diyerek kısılan sesimle konuştuğumda çevik bir hareketle beni kucaklamıştı. Dudaklarım, yeterince ondan ayrı kaldığını düşünerek asılmıştı. Ellerimi saçlarına doladığımda alt dudağımı ısırmıştı. Tüm uvuzlarım dokunuşuyla titriyordu. Beni çıldırtıyordu.
Koltuğa nefes nefese sırtını yasladığında kucağında kayarak kasıklarına oturdum. Omuzlarına, göğsüne ve görmek için delirdiğim kaslarına öpücükler verirken vücudunun kasıldığını altımda hissedebiliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA | Yoongi🔞
FanfictionBir mafya lideri olan Min Yoongi'yi takıntı haline getiren kızın, bir gün gece Yoongi'ye mesaj atması ile olaylar gelişir... ⚠Uyarı⚠ "Bu fic +18 diyaloglar ve görseller içermektedir." #yoongi -2 #minyoongi -2 #hayrankurgu -11