SANANE

46 1 0
                                    

Arkadaşlar çok üzgünüm biliyorum uzun zaman beklettim ama bazı sebeplerden dolayı yazamadım.Bu bölümde olaylar yavaş yavaş yerine oturacak.Neyse şey diycem lütfen vote ve yorum yapın tamam bu kadar yeter iyi okumalar.
(Multimedia  derin ve güneş)

"Rüzgar aşkım" koşarak kucağına atladım.Bir saniye o da ne?Deniz mi o? Neden yüzü asık ? Rüzgar dan ayrıldım. "Bir saniye aşkım senin bununla ne işin var? " "Güneş o benim kuzenim Deniz hem siz tanışıyor musunuz?"  "Oo kuzen o uzun mesele.O değilde siz neden yolun ortasında pat diye durup benim jeep imin parçalanmasına neden oluyosunuz?""Bizim araba da gitti tek seninki mi zarar gördü off yaa daha araba yeniydi ."getti gül gibi mercedes ahey ahey ahey.Haa bu arada rüzgar benim erkek arkadaşım.O da hukuk da okuyor.
▼▼▼▼▼▼▼▼▼

Kaza yapalı 1 hafta oluyor araba serviste.Ben böyle kara kara düşünürken bir anda kapı pat diye açıldı.Hadi bilin kim odaya bodoslama dalan.O kadar zor olmasa gerek."Güneş! Senin o kuzenim olacak herifle ne işin var? "Salak mısın deniz ? Hem sanane?Rüzgar benim erkek arkadaşım." " Banane mi ne demek banane? "Aynen sa-na-ne !" "Bananesi şu senden hoşlanıyorum anladın mı?" Deyip çekti gitti.Ne yani benden deniz hoşlanmak???

Bende arkasından koştum.Ben ne olduğunu anlamadan kolumdan tuttu ve duvara yapıştırdı."Sakın bir şey söyleme.Seni unutmak istiyorum.Ve bu yüzden Amerika ya gidiyorum 1 saat sonra.Sadece bir kez sarılabilir miyim?" Bir anda sarıldı ve koşarak gitti.Bir saniye ben neden ağlıyorum ki? Yoksa hayır ondan hoşlanıyo olamam değil mi?Odama dönüp kabanımı giydim.Sonra bir taksi tutup havaalanına gittim.Yağmur atıştırıyordu.Gözyaşlarıma eşlik ediyordu.Deniz orada oturuyordu.Onu görünce koştum."Deniz gitme ne olur gitmee!!!" Şok olmuş bana bakıyordu."Nedense gitmeni istemiyorum anladın mı? "Güneş !!! Senin denizin yanında ne işin var ve neden ağlıyorsun?"hayır bu ses rüzgarın sesi.
Olaylar fazla mı ilerledi  ne ?Ama uzhn süre bölüm gelmediği için ilerlettim.Neyse size şöyle bir şey yapacağım gelecek bölümden kesit yazacağım nasıl fikir?
"Bana bunu yapamazsınız."
"Elimden birşey gelmez rüzgar  kimi seveceğini bilemiyorsun kendin seçemiyorsun!

KANATSIZ MELEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin