FRENİ KESTİ

38 1 2
                                    

Akşam eve dönünce max'i yıkadım.Suyu pek sevdiği söylenemez.Sonra küçük kulübesine yatırdım.Mama ve su da koydum yanına yine kapıları kitledim.Haa bu arada unutmadan yarın deniz'le plaja gideceğiz.Hava güneşli 28º olacakmış.Öğlen çok güneşli olduğundan ikindi gideceğiz.Tam gözlerimi kapamıştım ki kapı yumruklanıyordu.İnanılmaz korkuyordum.Deniz'i aramaya karar verdim.'alo deniz biri kapımı yumrukluyo nolur gel.' 'N-ne kim kapıları kilitle ve sakın açma anladın mı sakın hemen geliyorum.' Kapattı hemen max'i de alıp kapıya gittim delikten baktım.Aman Allah'ım bu derindi ve ağlıyordu.Yüreğim el vermedi kapıyı açtım içeri geçmesini işaret ettim."ne oldu neden burdasın sadece 2 dakikan var söyle!" "G-güneş rüzgar sizin için hain planlar kuruyordu arabamızın frenini kesti.A-amacı sizi öldürmekti.B-bende polise gittim.Sonra beni öldürecekti.Zor kaçtım aklıma ilk sen geldin.Çok üzgünüm özür dilerim ben gideyim."kolundan tutup durdurdum."dışarda seni bulursa yaşatmaz geç odana yat zıbar yarın sabahta defol git anladın mı?" "Peki" o odasına geçince deniz de geldi.Olanları anlattım.Sinirlenmişti.Gece geç saat olduğu için evine göndermedim.Misafir odasını hazırladım.Bende odama geçip yattım.

↓↑↓↑↓↑↓↑↓↑↓↑↓↑↓↑↓

Sabah kalktığımda derin yoktu.Bende bahçeye havuzun karşısına kahvaltı hazırladım. "Günaydın" "günaydın haydi otur masaya" oturduk birlikte.Kahvaltı yaptıktan sonra topladım.Üstümü giyindim.Aslında önce avm'ye gidecektik ama sonra eve uğramıyacağımdan bikinimin(multimedia güneşin bikinili hali) üstüne şort ve tişört giydim.Deniz'in arabasıyla gidecektik.Avm de dolaşıp burger king de hamburger yedik.Sonra çıkıp plaja gittik.Kremlendikten sonra biraz yatıp kitap okudum.Deniz denizdeydi.(uyuma bak bakshajmak)Bende denize girdim.(fesatlaşmayın lan)"deniz ben gelemiyorum sen yaklaşsana yaa." "Gel güzelim ben seni sırtıma alırım." " off deniz gelmiyorum." "Ya tamam ben geliyorum bekle" alta daldı.Yanıma gelince yüzeye çıktı.Biraz yüzdük hava kararmaya başlayınca eve gitmek için toparlandık.
Selam arkadaşlar sizden yorum yapmanızı düşüncelerinizi söylemenizi istemiştim fakat yok yapmıyorsunuz.Lütfen rica ediyorum.:(:(:(

KANATSIZ MELEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin