Sabah uyandığımda Derin yoktu.Gecede onu bekledim fakat gelmedi.Aramalarıma da cevap vermedi.Telefonumun çalmasıyla düşüncelerimden ayrıldım.Arayan Denizdi. "Alo deniz" "Alo geneş ay şey yani güneş b-ben şey diycem bugün seni 2 de Alıp bir yere götürcem.Uygun mu?" "Tabii ama nereye?" "Süprizz" "peki ikide tamam öptüm." " Bende öptüm." Bir dakika ben ne giysem?
🎀🎀🎀🎀🎀🎀
Rengarenk Çiçekli dizimin üstünde elbisemi ve krem stelottalarımı giydim saçlarımada hafif Maşa yapıp çiçeli taç taktım.Güzel görünüyordum.Aşağı inip denizi beklemeye başladım.Sonunda geldi.Kareli bir Gömlek ve kot giymiş güzel görünüyordu."selam" "selam gidelim mi?" Kapımı açmadı tabii ki."nereye gitcez" "bekleee" sessiz geçen bir yolculuktan sonra bir lunaparka getirdi."geldiiiik" arabadan indik saat 4'ü geçiyordu.Biraz oyuncaklara bindik ,Mısır aldık hava kararmıştı."Şu dönme dolaba binelim mi Güneş?" "Pekala" 2 bilet Alıp bindik.En yükseğe geldiğimizde Dönme dolap durdu.Ohaa çok yüksek ve benim Yükseklik korkum var.Oda ne deniz elimi tutmuş bana Bakıyor."Deniiizzz benim Yükseklik korkum var indir beni burdan." "Nee tamam sadece 1 dk sonra Güneş ben senden hoşlanıyorum ve seninde bana karşı boş olmadığını biliyorum.Benimle şaaaparmısın?" "Evet tamam ama indir burdan" "tamam AŞKIM" Ne az önce ben evet mi dedim o da bana Aşkım mı dedi??? Aşağı inince beni kucağına Alıp döndürmeye başladı."tamam eve götür beni deniz" " peki sen nasıl istersen." Eve gelince Derin gelmiş mi diye odasına yürüdüm.Kapısını açmakla Gözümden yaşların ardı ardına dökülmesi bir oldu.evet rüzgar 'on ne demek istediğini anladım.Rüzgar ve derin... Benim en iyi arkadaşım bana bunu yapamazdı."Defolun evimden sende derin pılını pırtını topla bu eve bir daha dönme kendi pisliğinizi de toplayın defolun"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANATSIZ MELEK
ChickLitSelam arkadaslar bu hikaheyi ben ve arkadasim birlikte yaziyoruz.Siz hikayeyi okumadan ben baş rolleri tanitiyim. GÜNEŞ ARSLAN Süse acayip duskun,tıpı bitirmesinden anlasildigi gibi tam bir inek,çılgın,duygusal,cesur,kolay kandirilabilir yani saf. D...