Ilk hastam mı

80 3 0
                                    

Burnuma dolan hastahane kokusu ile uyandım.Ah neler oluyor ? Neden her yer karanlık ? Ve bunları düşünürken neden karanlık olduğunu anladım evet gözlerimi açmayı unuttum.Çünkü ben gerizekalıyım. Bir süre sonra gözlerimi açtım ve "Güneş bebeğim iyimisin?" "Evet Derin hastahanede uyanıp ne kadar iyi olabilirim.Ne oldu niye burdayız?" "Eve hırsız girmiş sonra senin kafana tava geçirdi." "İnsan alıştıra alıştıra söylerdi demi " "ah tamam benim dusuncesizligim."Ee birsey goturebilmis mi?" "Yok."Tamam bir an once buradan cikalim." "Kizim sen nasil doktor olaksin lan hastahaneye tahammul edemiyo daha." "Kes Derin!"  

▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲

"Derin şu kirmizi olan araba daha guzel yaa." "Aa evet bu olabilir." Evet 8.siniftan beri biriktirdigimiz para ve babamlarin uzerine koydugu parayla kucuk bir mercedes aliyorduk.Ehliyeti almistik zaten ama daha onemlisi yarin hastahanede gorevime baslayacaktim.Derin de gecen hafta hakimliğe baslamisti.Bende yarin goz doktoru olacaktim.Ahh cok mutluyum. "Gunes bunu alalim." "Tamam baba." Babamla ve Derin 'in babasi Onur amca ile gelmistik arabamizi almaya.

◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆

"Sence bu nasil Derin?" Uzerimde krem şifon gomlek,altinda bilegimde biten siyah kumas pantalon ve krem stelettolaraim (boylemi yaziliyo bilmiyorum.)vardi.Sacimida hafif maşa yapmistim."Harika gorunuyorsun.Ama ilk gunden ise gec kalma hadi ben seni birakiyim sonra adliyeye gecerim.""Olur."Sessiz gecen bir yolculuktan sonra arabadan inip hastahaneye yurumeye basladim.2.Kat goz polikilinigi yaziyordu asansore binip gitmeye karar verdim.Adimin yazili oldugu odaya girdim.Bu gun daha bosum herhalde diye dusunup telefonumla ugrasmaya basladim.Sonra annemi aramaya karar verdim."alo anne" "kizim gunes nasilsin yavrum?" "Iyiyim anne sen nasilsin bugun gorevime basladim." "Oyle mi kuzum cok sevindim.Ee Derin napiyor bakalim?" "Iyi o da a... " odama kapiyi calmadan giren m

Bir okuz yuzunden konusmam yarim kalmisti."Yeni goz doktoru senmisin.?""Anne ben seni sonra arayim." " Hatrimi sordugunuz icin tesekkurler iyiyim eveg benim noldu?" Uyuz ve bir o kadar ukalaca gecip koltuga oturdu."Evet sizi dinliyorum bay ukala." "Ukala haa?Umarim hastahanenin hem sahibi hem de bashekiminin oglu oldugumu ogrenince de boyle dersin." Ne bu hastahanenin sahibinin ogluydu haa yuzum coktan kirmizinin her tonunu denemeye basladi.Ben konusmadan o konustu "Babam seni odasina bekliyor."Deyip odadan cikti.Bende vakit kaybetmeden bashekimin odasina ilerledim.

Tik!tik!tik! "Gir" diye gelen emirle kapiyi actim.Karsimda cok fazla yasli olmayan 48-49 yaslarinda bir adam vardi."Merhaba ben Gunes ARSLAN." "Merhaba bende Kenan ÖZGÜR. Ozel Ozgur hastahanesine hosgeldin." "Hosbulduk efendim." "Seni bugun saat 2 de muaynen oldugu icin cagirdim." "Bugun ilk hastam mi gelecek yani?" "Evet aynen oyle."
Merhaba okuyucular bu bolumun guzel oldugunu dusunuyorum.Sık sık bolum gelecegini soylemistim.Sizi bir konuda bilgilendirmek istiyorum. Su an ki dusuncelerimize gore hikaye cok fazla kufur icermeyecek.Neyse gorusuruz!

KANATSIZ MELEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin