KULLANDINIZ !!!

31 2 0
                                    

Selamm önceki bölüm bombaydı değilmi olaylar tersine döndü.Yine bomba bir bölüm sizlerle...Lütfen yorum ve vote lütfen...multi deniz .Son 1 haftadır sadece nutella yiyor ve romantik film izliyordum.Derin geldi kapıyı açmadım rüzgar geldi özür diledi kuzeni adına ve derinle yaptıkları adına.Ama işin acısı deniz bir kere bile gelmedi.Ama işin en kötüsü hastahane tuvaletlerinde numaram yazıyormuş.Ve her gece telefon sapıklıkları yapılıyor.Bu cidden canımı acıtıyor.Hastahaneye gitmediğimden kenan bey hastahaneden piskolog defne hanımı yanıma göndermiş.Yanımda kalıyor.Çok aşırı iyi biri yemek yemediğimden çeşit çeşit tatlı yapıyor max e bakıyor.Çok iyi arkadaşım oldu.Hastahanede herkes beni konuşuyormuş.Defne de evde yanlız kaldığından benim evime taşınmasını teklif ettim.Kabul etti.Yarın hastahaneye gitcem randevum ve 1 ameliyat varmış.Kenan bey randevum olmadığı günler evde olabileceğimi söyledi.Oğlu deniz adına yüzlerce özür diledi konuşmuyormuş onunla.

#########

"Güneş kalksana yaa hadi geç kaldık!" Yorganı tekmeleyerek kalktım başımda öten bir defne istemem.Üstüme etek ve gömlek giyip saçımı maşa yaptım.Topuklularımı da giyince tamamdım.Çıktık ve arabama bindik uzun tarfikten sonra gelebilmiştik.Koridorda yürürken herkes bana bakıp fısıldaşıyolardı.Aldırmadan odama yürüdüm ardından hemşire gelip randevu ve ameliyatın saat kaçta olduğunu söyledi.Bir kahve söyledim.Randevu saati gelmişti.Kapım tıktıklandı."giiirrr" omg gelen denizdi "lütfen git şimdi hastam gelecek sorun çıkmasın" "tamam bende onun için geldim bak ben özür dileyemem ama cidden of çok özür dilerim senden hoşlanmıyorum ben bu özrüde rüzgarla aranızı bozduğum için diliyorum." "N-nasıl ya sen ne alaka?" "Biz rüzgarla iddaya girdik o kaybedince bende senden uzklaşmasını bunları yapmasını söyledim ne derinin ne de rüzgarın suçu yok!" "Cidden senin kadarını görmedim mutlumusun beni kullandınız.Bundan acısı olamaz yetmedi mi ha daha ne yapcan gelinlik giydirip tedacüvüz edip 32 yerimden pıçahlayıp ormana mı atcan?"ben bunu sesli mi söyledim?Kahkaha attığına göre evet."söyliyceklerin  bittiyse defol git bidahada gelme ha bu arada tuvalete numaramı yazdığın için ve başıma sapık topladığın için saol." "Ne dedin seeen kim yaptı lan o sapıklığı?" "Sanane bu seni zerre ilgilendirmez." "Pekala eninde sonunda öğrencem"  deyip gitti.Ameliyat zorlu geçti kafam dağınıktı.Çıkmak zorunda kaldım diğer göz doktoru ece hanım hallederdi.Defnenin odasına gittim işi bitince canım alışveriş istediğinden bir avm ye gittik.Bir sürü şey aldım.Yemek yiyip eve geçtik.Yarın hastahaneye gitmeyecektik.Eve gidince yattım kafamı toparlamalıydım.
Evet güzel bi bölümdü.yorum ve vote bekliyorum...

KANATSIZ MELEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin