gerçekler zoruna mı gitti

40 2 0
                                    

Selam arkadaşlar bölüm yazmayacağımı söyledim fakat uf bilmiyorum yazdım işte.Olaylar değişecek heyecanlı bir bölüm sizi bekliyor.Lütfen yorum ve vote...
Deniz'den...

Bilmeiyorum.Cidden son zamanda yaptıklarıma anlam veremiyorum.Ben güneş'i sevmiyorum.Sadece onunla oynamak hoşuma gidiyor.Salak duyguları onu rezil edecek.Amacım mı birazdan anlarsınız.Ama bunu ayarlarken ve hatta şimdi de içimde bir burukluk var.Hayır onu sevmiyorum o salak beni seviyor tamam mı!Herşey tamamdı bütün planım tıkır tıkır işliyordu.Tek geriye kalan yarın geceki partiydi.Benim için harika olsada güneşin en kötü günü olacağı kesindi.Telefonumu çıkarıp güneşi aradım.'alo güneş' 'efendim canım' 'ya ben şey dicem yarın bizim barda bir kutlama olcak senle beni açıklıycam'tabiki bunu yapmıcam.'ciddenmi okey kaçta?' '21:30' 'okey canım ben kapatıyım sonra konuşuruz.' Deyip kapattı.

Ha bu arada o yapmacık tavırlarım bana ait değildi hepsi planımın parçasıydı.Ulan babam öğrense yapacağımı benim kafamı bedenimden ayırır,ablamda ateşte yakar moleküllerime ayırır.taam brlki biyolojim zayıf olabilir lisede kaldıydım biyolojiden ondan molekülmü atommu elementmi bilmem.Tüm hastahane bebim peşimde o yüzden parti hastahanedekilerle.
Güneş'ten

Yaa ben ne giysem nası saç yapsam?dolapta hiçbişey yok bu özel bi gün alışverişe çıkcam evet.

¤¤¤¤¤¤¤

Aaa bu olmaz bu hiç olmaz bu ne lan bu elbisemi? Uha buna bayıldım bu tam benlik.Kırmızı dantel detaylı ultra mini bi elbiseydi(multimedia).hemen aldım.
Parti günü...

Saçımı dağınık topuz yapıp elbisemi giydimaltıbada kurmızı topuklu harika görünüyordum.Aşağıda denizin beklediğini görünce indim aşağı.Bişey demedi bindik ve parti alanına geldik.Bardaydı.Gördüğüm kadarıyla hastahenedekilerleydi.BiraZ eğlendik.Sonra deniz sahneye çıktı gülümseyerek onu izliyordum serenat yapacaktı herhalde."Evet arkadaşlar önce güneşe alkış güneş salak salak beni seviyo evet benim peşimde onunla eğlwnmek çok eğlenceli"donmuş onu izliyodum(multi)ben serenat beklerken oo? "Ne o gerçekler acımı geldi" hiçbişey demeden arkamı döndüm ve çıktım.

KANATSIZ MELEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin