"Max mamanı dökmeee " aslında evime neşe geşmişti.Max bana yaşadkklarımı unutturuyordu.Telefonum çalıyordu.Off allahım telefonum nerede? "Hah burdaymış." "Alo sabah güneşim" "efendim denizim" "bugün adaya gidelim diyorum nasıl fikir?" "Okey ama max ne olacak?" "Ulan max kim?" "Ya of saçmlama max benim köpeğim." "Tamam tamam kahvaltı yapma dışarda yeriz.""peki iki saate çıkarım." Önce kendim giyindim sonra max'e küçük köpek elbiselerinden giydirdim.Arabanın anahtarlarınıda alıp çıktım.İstanbulun meşhur trafiği adamı zaten öldürüyor.Büyük bir uğraş sonucu tafikte çıkmış ve vapurun olduğu yere gelmiştim arabamı bırakıp max'i de aldıktan sonra geçtim bir koltuğa oturdum.Saat 11 civarlarıydı.Vapur adaya yaklaşmıştı.Yavaş yavaş kalkmaya hazırlandım.İndikten sonra etraftı hafif turlamaya başladım.Köşede bir kafe tarzı bişey görünce oraya ilerledim.Oturunca deniz'e mesaj attım.'deniz ben girişte hemen köşedeki ilk kafedeyim ♥♡♥'
Bir dakika geçmeden mesaj attı.
'Tamam birtanem' ne ne hayır o bana bitanem mi dedi ne dedi bitanem bana dedi.Ya salak mısın kızım yaa senin sevgilin o diyen iç sesime hak verdim ve kahvaltılık birşeyler ve portakal suyu getirmesini istedim garsondan.Deniz geliyordu gelince yanağıma öpücük kondurup karşıma oturdu.Biraz sohbet ettikten ve kahvaltı yaptıktan sonra çıktık kafeden yürürken elini uzattı önce affallasamda birşey demeden elimi uzattım.Parmaklarımızı kenetledikten sonra beni bisiklet turları yapılan yere götürdü.2 bisiklet kiraladık.Max'i de sepetine koydum.Bisiklete binip ilerlemeye başladık.Ben en son tıpı kazandığım gün bu kadar mutluydum.Rüzhar beni hiç sevmemişti.Biz hiç buluşmazdık da mesajlaşırdık.bugüne kadar hiç kimseden bu ilgiyi görmemiştim.Açıkçası ihtiyacım da varmış...
Selam okuyucu 160 olmuş ama gerçekten yorum yapın ya ben fazla ilerlettim sizin yorumlarınıza göre yavaşlıycam veya böyle devam etcem.Bir de 160 okuyucu var 8 vote var bu beni üzüyor ya ben gönlünüzü almak için 1 günde 5 bölüm yayınlıyorum siz de vote yapın en fazla 5 saniyenizi alır neyse byeee
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANATSIZ MELEK
ChickLitSelam arkadaslar bu hikaheyi ben ve arkadasim birlikte yaziyoruz.Siz hikayeyi okumadan ben baş rolleri tanitiyim. GÜNEŞ ARSLAN Süse acayip duskun,tıpı bitirmesinden anlasildigi gibi tam bir inek,çılgın,duygusal,cesur,kolay kandirilabilir yani saf. D...