" Tae , kenapa dengan awak ? kenapa awak nampak macam takut sangat ? " Soal Jiyeon melihat Taeyong kelihatan takut . Taeyong duduk di atas katil lalu memeluk tubuhnya sendiri . Gadis itu berasa pelik dengan namja ini sekarang . Apa yang dah berlaku ?
" Tae awak kenapa ? cakap . beritahu pada saya juga " Jiyeon menghampiri Taeyong menggoncang kuat lengan lelaki itu .
" Diam ! " Jawab Taeyong kasar dia menepis kuat tangan Jiyeon . Jiyeon berasa takut , takut gila lelaki itu sampai . Dia boleh dipukul dengan lebih teruk tanpa sebab .
" M-mianhei " Kata Jiyeon perlahan . Dia menarik selimut menutup seluruh tubuhnya . Dia baring tanpa menghadap Taeyong . Biarkan sahaja lelaki itu seperti itu . Esok pasti kembali okay seperti biasa .
" Aku tak boleh biarkan Jiyeon pergi "
" Ah kau bodoh la Taeyong ! tak pasal - pasal jiran kat situ semua datang "
Taeyong memukul kepalanya kuat . Jiyeon mendengar pukulan itu mahu sahaja dia hentikan pukulan itu tapi takut jika Taeyong pula yang memukulnya .
" Jiyeon-ah " Taeyong memeluk erat yeoja itu erat . Mata Jiyeon membulat apabila tangan Taeyong memeluknya erat . Dia tidak berkata apa , dia hanya memegang tangan Taeyong .
" Jangan tinggalkan aku "
Jiyeon diam . Akhirnya lelaki itu tidur memeluknya . Jiyeon sendiri pelik dengan lelaki ini , kejap okay kejap tak okay . Kadang - kadang dia suka dengan mood Taeyong seperti ini . Comel .
tbc .
YOU ARE READING
Psycho . Lee Taeyong ✔️
RandomBagaimana hidup dengan seorang psycho ? Rasa tidak bebas . Sentiasa diperhatikan . Sesiapa sahaja yang mendekati kau akan dibunuh oleh dia . Hanya kau sahaja milik dia .