Sepanjang perjalanan pulang . Jiyeon hanya berdiam dari tadi , letih . letih berlawanan dengan orang tua macam tu , namun dia juga rasa sedih . terfikir tentang orang tuanya . mungkin kecewa melihatnya kerana kurang ajar dengan keluarga sendiri .
" Jiyeon " Tegur Taeyong .
Jiyeon hanya membalas dengan memandang Taeyong .
" Okay ? " Tanya Taeyong .
Jiyeon mengangguk .
" Beritahu la . kau diam je lepas keluar dari bilik mesyuarat tadi " Kata Taeyong . Jiyeon melepaskan keluhan berat . Dia menyandarkan kepalanya di bahu Taeyong . Perlahan - lahan Taeyong menggosok kepala gadis itu .
" Kenapa ni ? beritahu la "
Tiba - tiba sahaja lelaki ini menjadi lembut dan good listener kalau tidak dingin sahaja .
" Saya bergaduh dengan Aunty . Aunty Ahn "
" Apa dia nak dari kau ? " Soal Taeyong .
" Dia nak kan harta dan nak pegang syarikat keluarga saya . tapi saya tak izinkan , saya tak percayakan dia " Kata Jiyeon .
" Dia pernah buat jahat dengan kau ke ? " Soal Taeyong lagi . Mahu sahaja Jiyeon mengatakan YA tapi dia tidak mahu Taeyong melakukan jenayah lagi . Dia tidak mahu Taeyong ditangkap . Dan akhirnya dia menggeleng .
" Liar . cakap la " Paksa Taeyong .
" Y-ya "
" Haih . sudah la tu janji kau dah dapat hak kau balik . sampai rumah nanti kau rehat terus , nanti aku bawakkan makanan naik atas " Kata Taeyong mencium dahi Jiyeon . Jiyeon hanya membalas senyuman . Sesekali dapat bermanja suami sendiri macam ni pun okay juga . daripada asyik dingin sahaja .
tbc .
YOU ARE READING
Psycho . Lee Taeyong ✔️
RandomBagaimana hidup dengan seorang psycho ? Rasa tidak bebas . Sentiasa diperhatikan . Sesiapa sahaja yang mendekati kau akan dibunuh oleh dia . Hanya kau sahaja milik dia .