다섯

1.9K 263 1
                                    

Situasi masih sama , Jiyeon kata berkali - kali tidak mahu makan dan dia hanya mahu pulang . Taeyong meletakkan kembali pinggan di atas dulang . Dia menatap wajah Jiyeon , tangan kanannya naik mendarat menyentuh pipi Jiyeon . Diusap perlahan . Jiyeon ketakutan , dia hanya memerhati tangan Taeyong yang menyentuh wajahnya dari tadi .

" Jangan sentuh saya " Kata Jiyeon . Mata Taeyong memandang tajam anak mata Jiyeon .

" Biar la . Tak lama lagi kau akan jadi milik aku juga " Kata Taeyong melepas tawa kecil . Gila . Dia memang gila . Dia membuat Jiyeon berasa sangat takut sekarang . Mahu sahaja Jiyeon menendang Namja yang berada didepannya sekarang ini . Tapi tidak , kerana kakinya juga turut diikat sekali .

" Awak nak apa ? saya tak ada duit " Ujar Jiyeon tanpa memandang wajah Taeyong . Lelaki itu hanya melepas tawa jahat .

" Aku tak nak dengar apa lagi . Kau pergi gerak mandi sekarang . Aku akan sediakan pakaian untuk kau " Taeyong membuka ikatan pada gadis itu . Dia menolak Jiyeon ke tandas . Dia mahu pastikan gadis itu masuk ke dalam sebelum dia pergi mengambil pakaian buat Jiyeon . Setelah gadis itu telah menutup pintu , Taeyong turut keluar dari bilik itu dan tidak terlupa dia kunci sekali pintu itu dari luar supaya Jiyeon tidak melarikan diri .

tbc .

Psycho . Lee Taeyong ✔️Where stories live. Discover now