Hari yang ditunggu - tunggu . Setelah lama sangkut di jalan yang sesak akhirnya Jiyeon tiba di lokasi . Hari ini ialah hari dimana dia akan membawa Taeyong pulang untuk merawat dirumah .
" Semoga semuanya berjalan dengan lancar "
Bisiknya sendiri .
Takut - takut juga jika Naeun mula meracuni pemikiran Taeyong . Mana tahu lelaki itu berubah hati tidak mahu pulang tapi mahu tinggal disini , susah baginya untuk memujuk lelaki itu .
Setelah selesai semua urusan mengenai suaminya , dia menuju ke wad Taeyong . Pintu wad dibuka , nampaknya namja itu sedang menjamah makannya yang disuap oleh Doktor Naeun . dia fikir Taeyong tiada tangan atau apa .
Jiyeon masuk tidak sendirian . Dia bersama dua kaki tangan lain yang akan membantunya mengemas barang Taeyong .
" Sekarang waktu makan . tak ada pelawat boleh masuk " Kata Naeun .
" Kau silap . aku bukan datang untuk melawat tapi aku datang untuk bawak suami aku balik hari ini " Jawab Jiyeon menjeling Naeun . peduli apa dia jika perempuan itu naik gila . elok la gila sama , dia berada di tempat yang betul .
" Ha ? lupakan saja . Taeyong tak nak ikut perempuan yang tinggalkan dia . kan Taeyong ? " Naeun menyuap Taeyong kembali mengabaikan Jiyeon masih lagi berdiri kaku dihadapan mereka .
" Kau tak boleh halang apa - apa arahan dari atasan kau . kau tu kuli "
Naeun meletak pinggan di atas meja dengan kasar dan geram . Dia bangun menentang Jiyeon .
tbc
YOU ARE READING
Psycho . Lee Taeyong ✔️
RandomBagaimana hidup dengan seorang psycho ? Rasa tidak bebas . Sentiasa diperhatikan . Sesiapa sahaja yang mendekati kau akan dibunuh oleh dia . Hanya kau sahaja milik dia .