Taeyong ditahan masuk wad kerana berlaku hidrasi ditubuhnya dan suhu yang melebihi had . Taeyong tidak memandang langsung wajah Jiyeon , marah . Itu sebab kenapa dia tidak mahu ke hospital tapi yeoja ini tetap berkeras memaksa dia pergi juga dan ini la jadi .
" Isi butir pesakit disini ya "
Nurse itu memberikan pen dan buku kemasukan penyakit . Jiyeon mengisinya dengan ragu . Taeyong amat marah padanya sekarang tapi ini semua untuk kebaikan Taeyong juga .
" Done "
" Jika ada apa - apa boleh panggil nurse yang bekerja di wad ini . saya minta diri dulu "
Nurse tersebut melontarkan senyuman pada Jiyeon dan berlalu pergi . Taeyong dah siap berbaring di atas katil , baju hospital yang dia tukar tadi serta tangan yang disuntik salur air garam .
" Aku nak balik "
Jiyeon menggeleng .
" Kenapa kau buat aku macam ni ? kau nak tinggal aku ? "
" Saya cuma nak awak sihat sebab tu saya bawak awak ke sini . mana la saya tahu yang mereka akan tahan awak " Kata Jiyeon .
Taeyong mengusap wajahnya kasar .
" Jangan tinggal aku "
Jiyeon mengangguk . Sudah tentu dia rasa takut dan bersalah . Dia telah membuat Taeyong hilang kepercayaan padanya .
" Awak jangan stress , nanti makin teruk macam mana "
" Biar la . kau peduli apa ? kau kan memang nak aku mati kan sebenarnya ? supaya kau boleh lari daripada aku "
Jiyeon terdiam . namja ini benar - benar marah . Dia tidak berniat nak melarikan diri . Macam mana dia mahu larikan diri sedangkan dia telah sayangkan lelaki ini .
" Mi-mianhei Taeyong "
" Kau blah la . semak tengok muka kau ! " Tengking Taeyong .
" Tch " Jiyeon mula menyampah . Masuk hospital pun boleh emosi .
" Fine . lepas ni saya tak akan datang melawat awak lagi "
tbc .
YOU ARE READING
Psycho . Lee Taeyong ✔️
SonstigesBagaimana hidup dengan seorang psycho ? Rasa tidak bebas . Sentiasa diperhatikan . Sesiapa sahaja yang mendekati kau akan dibunuh oleh dia . Hanya kau sahaja milik dia .