" Jung Jiyeon ! " Sebaik sahaja pintu wad telah dibuka . Taeyong terus bangun dari katil dan memeluk Jiyeon erat . Dia rindukan gadis ini sangat .
" Lamanya . aku rindu kau tahu tak " Kata Taeyong membawa Jiyeon duduk di katil .
" Nado . saya pun rindu awak " Jawab Jiyeon membalas senyuman . kelihatan suaminya semakin sihat .
" Kau tahu tak hari ni aku bangun awal dan siap awal sebab tak sabar nak jumpa kau " Kata Taeyong . Tangannya masih melingkar di pinggang Jiyeon .
" Awal sangat . takkan saya nak kesini waktu subuh pula eyh "
Taeyong melepas tawa kecil .
" Taeyong - ah . mianhei "
" Saya cuba bebaskan awak . saya tak nak awak ada dekat sini sampai bila - bila "
Taeyong memberi senyuman . dia tahu Jiyeon tetap akan mencari jalan untuk membebaskannya dari sini . Sungguh dia rindukan gadis ini .
" Siapa yang jaga kau sepanjang aku tak ada ni Yeon ? " Tanya Taeyong .
" Tak perlu risau . saya ada dengan Taeil sejak ni , dia jaga saya " Ujar Jiyeon . Taeyong mengangguk perlahan . Bukan soal cemburu atau apa , dia tidak mahu membiarkan gadis itu sendirian . apatah lagi dengan duduk seorang diri dirumah .
" Aku dah sihat . aku tak demam dah . cuba kau rasa " Dia meletakkan tapak tangan Jiyeon di dahinya .
" Tak panaskan ? see "
Jiyeon mengangguk .
" Awak dah makan ? "
" Belum "
" Ok . saya suap "
Taeyong menatap santapan yang tak menyelerakan itu . Bosan asyik makan - makanan hospital . tak sedap .
" Kau dah makan ? " Tanya Taeyong pula .
" D-dah "
Dia tidak sempat sarapan . takut jalan sesak dan lambat bertemu dengan Taeyong .
" Tipu "
" Saya takut lambat la Tae "
Taeyong menggosok perlahan kepala Jiyeon .
" Jadi kau pun kena makan . jangan bantah , makan sekali "
Dia menyuap roti ke dalam mulut Jiyeon . Gadis itu hanya melepas tawa kecil . Dapat melepaskan rindu pada Taeyong sudah cukup puas baginya . Dia akan cari jalan untuk mengeluarkan Taeyong dari situ tidak kira apapun .
tbc .
YOU ARE READING
Psycho . Lee Taeyong ✔️
RandomBagaimana hidup dengan seorang psycho ? Rasa tidak bebas . Sentiasa diperhatikan . Sesiapa sahaja yang mendekati kau akan dibunuh oleh dia . Hanya kau sahaja milik dia .