스물 여덟

1.3K 169 0
                                    

Seperti biasa , hari ini Jiyeon masuk ke pejabat setelah sekian lama dikurung di rumah . Semua pekerja disitu memandang Jiyeon dengan terkejut dengan kehadiran Jiyeon hari ini . Iyela , semalam dia datang sewaktu para pekerja telah pulang sebab itu harini merek terkejut dengan kehadiran nya .

Jung Jiyeon . Gadis yang hilang dengan tiada khabar apa - apa , telah muncul kembali .

" Annyeonghaseyo " Sapa Ryujin . Setiausaha Jaehyun . Sejak kes kematian Jaehyun , dia masih berada di syarikat ini . Itu pun Taeil meminta agar Ryujin tidak pergi begitu sahaja meninggalkan syarikat ini . Dia tahu Jiyeon akan kembali . Jika Jiyeon kembali dimana lagi mahu mencari setiausaha baru ? susah .

" Annyeonghaseyo " Balas Jiyeon .

" Ada apa yang boleh saya bantu ? " Tanya Ryujin .

" Oh tak apa " Jawab Jiyeon ringkas .

" Sebenarnya muka En ni kelihatan pernah lihat di bilik En.Jaehyun " Kata Ryujin . Ya , gambar keluarga ada di dalam bilik Jaehyun . Sebab itu Ryujin mengatakan dia pernah melihat gadis ini .

" Ha itu pun Jiyeon " Muncul Taeil .

" Ryujin , saya perkenalkan ini Boss baru kita . nanti awak tolong umumkan pada yang lain ya Ryu " Ryujin hanya mengangguk tanda mengerti .

" Saya Jung Jiyeon . bukan Encik tapi Puan "

Taeil memandang Jiyeon terkejut . Puan ? sudah berkahwin ? tertanya - tanya Taeil dibuatnya .

" Nanti Jiyeon ceritakan apa yang jadi " Kata Jiyeon lalu beredar dari situ dengan Ryujin mengikuti langkahnya .

tbc .

Psycho . Lee Taeyong ✔️Where stories live. Discover now