Lucy bana döndü ve''Bir sorun mu var?''diye sordu.''Hayır.Neden ki?''dedim.Jane kim ya?Lucy bana bir bakış attı ve önüne döndü.Sonunda dayanamayıp''Şeey..Jane kim?Tanıdık geldide bizim okuldamı?''diye sordum.Lucy kıkırdadı ve''Evet bizim okuldan aile dostumuz gibi bişey ve..Dave'in eski sevgilisi.''dedi.Bişey demedim.Ne diyebilirdim ki.Eski sevgilisiydi ve şu an bildiğim bu kadardı.Ve hayır Dave'den felan hoşlanmıyordum.Sadece hayatımı kurtarmıştı ve bu yüzden ona karşı azıcık birazcık çekim hissediyordum.Suçu saldırıda geçirdiğim tramvaya atıyordum.Evet,evet aynen öyleydi.Gülümseyerek Lucy'e döndüm ve konuyu cadılar bayramı partisine çekmeye karar verdim.''Eee?Köstüm alışverişini nereden yapıyoruz?''dedim.Hemen gülümsedi ve'''Merkezde büyük bir kostüm mağazası var.Oradan.''dedi.Önce benim evime gittik ve ben üzerimi değiştirdim.Dave'in tişörtünü geri vermek gibi bir niyetim yoktu.Ardından arabayla yola çıktık ve 20 dakika felan sonra kocaman iki katlı bir mağazaya geldik.Binanın üstü renkli ışıklarla donatılmıştı.Hemen içeriye daldık.2 saat felan dolandık ama bir türlü birşey bulamıyordum.Lucy'nin çığlıyıyla yerimden sıçradım.''Evet!İşte bu harika!Wendy buraya gel!''Hemen koşarak Lucy'nin yanına koştum.Elinde dizinin yaklaşık bir karış üzerinde biten bembeyaz sade ama harika bir elbise vardı.Onun arkasında ise melek kanatları.Tanrım!Bu kesinlikle harika bir kostümdü.Gülümsedim ve''Hadi,hemen dene.Eminim sana çok yakışacaktır.''dedim.Güldü ve''Hayır bu kostüm senin için.Hem Dave meleklere bayılır.''dedi pis pis sırıtarak.Birden kendimi''Harbiden mi?''derken buldum.Lucy gülmeye başlayınca ne dediğimin farkına vardım.Lanet olsun!Ellerimle yüzümü kapadım.Büyük ihtimalle kızarmıştım.''Az önce söylediklerimi duymadın.''dedim ve kostümü alıp kabine koştum.Elbiseyi giydim.Kanatlarımı taktım ve kabinden çıktım.Lucy ortalıklarda yoktu büyük ihtimalle kıyafet deniyordu.Aynaya baktım.Bu kostüm kesinlikle kusursuzdu.Lucy kabinden çıktı.Frenkeştaynın eşinin kostümünü giymişti.Normal bir insanda garip durabilirdi ama kesinlikle Lucy'de muhteşem duruyordu.Aynı anda gülümseyerek''Harika!Alıyoruz.''diye bağırdık.
Ertesi gün ilk ders Kimyaydı.Laboruvatara doğru ilerlerken partiyi düünüyordum.Dave jane ilemi gelicekti acaba?Laboruvatara girdim ve rastgele bir yere oturdum.Önlerde.Yani Dave'den olabildiğince uzak bir yere.Nedenini bilmiyordum.Zil çalmadan saniyeler önce Dave içeri girdi.Tam arkamdaki sıranın orada durdu ve oturan çocuğa''Sanırım yanlış yerde oturuyorsun.''dedi.Çocuk anında kalkıp başka bir yere oturdu.Hıh.Saçma.Arkama döndüm ve pis pis sırıtan Dave'e''Herkese böyle zorbalık taslayamazsın.''dedim.Güldü''Başka kime zorbalık taslıyorum ki?''dedi.''Lucy.''dedim aynı şekilde sırıtarak ve önüme döndüm.Hocada dahil tüm sınıf susmuş bizi izliyordu.Harika.Hoca''Evet sanırım artık derse başlayabiliriz.Tüm yıl bir laboruvatar eşiniz olacak.Ben eşleri seçtim.Açıklıyorum;
Kate-Ron
Dave-Ben
Wendy-Tony
Rue-Derek
Scott-Jane
Carl-Shane
Evet.Tüm yıl bu kişilerle eşsiniz.Herkes partnerinin yanına geçsin.''dedi.Yanıma benden uzun siyah saçlı üstünde oduncu gömleği olan bir çocuk oturdu.''Sanırım sen Wendy oluyorsun.''dedi gülümseyerek.Gülüşü çok tatlıydı.Bende gülümsedim ve''Evet.Sanırım sende Tony oluyorsun.''dedi.Elini uzattı ve''Memnun oldum.''dedi.Elini sıktım.''Bende.''dedim.Arkadan birinin boğazını temizlediğini duydum ve dönüp Dave' e baktım.''Hayırdır Dave?Bir şey mi oldu?''dedim sırıtarak.''Hayır,hayır yok birşey.''dedi.Yanındaki çocuğa baktım.Sanırım adı Ben'di.Hayranlıkla Dave'i izliyordu.Önüme döndüm.Dersi dinlemeye başladım.Tanrım çok sıkıcıydı!Tony bana bir maske uzattı ve ondan alıp maskeyi taktım.Elinde kırmızı sıvı olan kabı bana uzattı.''Dökmek ister misin?''dedi.Kabı alıp diğer cam fanusa boşalttım.Ne yaptığımı bilmiyordum.Dave'in bağırışıyla arkamı döndüm.''Ben!Sana yeşili dökmenisöylemiştim!Sarıyı değil!.''diye bağırdı.Kaptan dumanlar çıkmaya başladı.Hoca''Herkes sınıftan çıksın!''diye bağırdı.Herkes dşarı çıktıktan sonra hoca kapıyı kapatıp,sırtını yasladı ve bir patlama sesi duyuldu.Ardından yere düşen cam kırıklarının sesi geldi.Herkes hışımla Ben'e döndü.Çocuğun utançtan suratı morarmıştı remen.Hoca biz serbest bıraktı ve Lucy'i aramaya başladım.Olanları ona anlatmalıydım.Kütühaneye girdim ve tabii ki Lucy'i orda buldum.''Selam.''dedim gülümseyerek.Hışımla bana döndü ve''Laboruvatarda patlamamı oldu?!Cideen mi?!''dedi gülerek.''Sen nerden öğrendin?''dedim gülerek.''Şeey..Jane söyledi.''dedi.Peeki.''Akşam bir şeyler yapalımmı?''dedim.Bana döndü ve üzüntüyle''Benim akşam bir işim var.''dedi.''Tamam.Sorun değiil.Derse gitmeliyim görüşürüz.''dedim ve yanından ayrıldım.Alınmakta haksızdım.Sonuçta sürekli birlikte vakit geçiricez diye bir şey yoktu.
Akşam evde sıkılmştım.Üzerimi değiştirdim ve kulaklıklarımı takıp evden çıktım.Yarın cadılar bayramı partisi vardı.Acaba Dave kostümümü beğenecek miydi?Bunları niye düşünüyordum ki ben?Her neyse.Eve yakın bir fast foodçu vardı ve karnım acıkmıştı.İçeri girdim ve çokta uzun olmayan kasa sırasına girdim.Biri adımı seslenince dönüp baktım.Lucy?El salladım ama karşısında oturanları görünce elim havada kaldı.Bana arkaları dönüktü.Biri kız biri erkekti.Erkeğin Dave olduğunu anlamak zor değildi.Yanındaki kız başını Dave'in omuzuna koymuştu.Yavaşça yanlarına ilerledim.Sıcak basmıştı.''Selam Lucy.'''dedim.''Se-..''''Seni buraya çağırdığımızı hatırlamıyorum.''diye sözünü kesti yanlarındaki kız.Lucy''Jane kaltaklık etmeyi bırak!''diye bağırdı.Sinirden başım ağrımaya başlamıştı.Dave'de Jane ile aynı fikirdemiydi?Bakışlarımı Dvae'e kaydırdım.Aksini söylemesini o kadar çok istiyordum ki.Ama söylemedi.Onun yerine''Bende hatırlamıyorum.''dedi soğuk bir sesle.Bir şey demedim ve arkamı dönüp kapıya doğru ilerledim.Lucy arkamdan birşeyler diyordu ama ne dediğini anlamıyordum.Evet Dave pisliğin tekiydi ama bu kadar ileri gideceğini hiç düşünmemiştim.Eve doğru ilerliyordum.Arkamdan yine biri seslendi.Dönüp baktım.Tony.''Selam.''dedim yorgun bir ses tonuyla.Tony ''Ağlıyor musun sen?''dedi.Ağlıyor muyudum?Ben cevap vermeyince elini omuzuma koydu ve''Wendy?İyimisin?Bir şey mi oldu?''dedi.Evet olmuştu.''Hayır bir şey olmadı.Yani ben..bilmiyorum.''dedim ve hıçkırarak ağlamaya başladım.Noluyordu bana?Hanım evladı olup çıkmıştım.Ben kolay ağlayan bir insan değildim.Tony bana sarıldı ve''Tamam.Sakin ol.Evin nerede?Seni evine bırakmamı ister misin?''dedi.Evet anlamında başımı salladı ve eve doğru yürümeye başladık.Evin kapısına gelince Tony'e döndüm.''Teşekkür ederim.''dedim ve sarıldım.Tony gülümsedi ve''Önemli değil.Nedenini söylememekte kararlımısın?''dedi.Başımı salladım.''Tamaam.Yarın partide görüşürüz''dedi ve gitti.Doğru ya parti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NİGHTMARE
Khoa học viễn tưởngGenç bir kız.Tek amacı okumak için şehir dışına gitmekti.başına gelen olayları kaldırabilecekmi?En önemlisi Dave ile başa çıkabilecekmi?