Bölüm 4

63 6 2
                                    

Hafif fısıldaşmalar duymaya başlamıştım.Bir kız ''O iyimi?''diye soruyordu.Sesi çok endişeliydi.Ses tanıdık gelmişti.Lucy'di bu.Gür bir ses''Evet iyi merak etme.''dedi.Bu seside tanıyordum.Dave..''Ona durumu nasıl açıklayacağız.Sorular soracaktır.''dedi Lucy.Dave derin bir nefes aldı ve alır almaz onun göğsünde yattığımı fark ettim.''Bilmiyorum.Bulacağız bir yolunu.''dedi.Neden bahsediyordu bunlar?Sonra sinemada olanarı hatırladım.Bütün vücudum kaskatı kesildi ve titremeye başladım.Dave irkildi.''Wendy?Uyandın mı?''Hafifçe gözlerimi açtım ve'''S-sinema.''diye fısıldadım.Aniden yerimden fırladım ve omurgama saplanan derin acıyla yüzümü buruşturdum.Ama acı çok hafifti.Sahi nasıl bu kadar çabuk hafiflemişti acım?Odada volta atıyordum.Canım yanıyordu ama aynı zamanda yerimdede duramıyordum.Dave ve Lucy salak salak beni izliyordu.Onların evinde olduğumu fark ettim yani öyle olmalıydı,çünkü kesinlikle benim evimde değildik.Daralmıştım ve yalnız kalmalıydım.''L-lavabo nerede?''diye sordum.Sesim karga gibi çıkıyordu.Dave''Üst katta soldan 2. kapı.''dedi.Hemen merdivenlere yöneldim.Dave'in tarif ettiği yere girdim ve kapıyı kilitledim.Aynaya baktım.Dudağımın kenarında belli belirsiz pembe bir çizgi vardı.Oranın yarıldığına emindim.Üzerimde bana baya bol gelen ve yine aynı şekilde bol bir eşofman vardı.Dave'in kıyafetleri.Harika.Yanaklarım kızardı.Umarım beni o giydirmemiştir diye geçirdim içimden.Sonra gözüme banyonun köşesine atılmış kıyafetler takıldı.Sinemada giydiğim yırtık ve kana bulanmış kıyafetler.Yine titremeye başlamıştım.Donup kalmıştım resmen.Hareket edemiyor,nefes alamıyordum.Tanrım.Sinemada neler olmuştu öyle?Ya ölseydim?Ailemi,kardeşimi bir daha hiç göremeseydim?Dave hayatımı kurtarmıştı.Dave...Şu işe bak.Kapının çalınmasıyla kendime geldim.''Wendy?iyi misin?''dedi Lucy.''E-evet geliyorum.''dedim ve kapıyı açtım.Lucy'nin peşinden aşşağıya indim.Dave'in oturduğu koltuğun en uzak köşesine oturdum.Lucy'de hemen çaprazdaki tekli koltuğa oturdu.Dave'e döndüm ve''Şeey,teşekkür ed..''''Teşekkür etme.''diye sözümü kesti Dave.Şaşırmıştım.''İyide benim hayatımı kurtardın.''Dave beni dikkate almadı ve Lucy'e''Size sinemaya gitmemenizi söylemiştim.Ya o adam sana saldırsaydı ve ben orada olmasaydım?''dedi.Lucy sadece kötü kötü bakmakla yetinmişti.Dave bana döndü ve''Birdaha Lucy ile görüşmeni istemiyorum.''dedi.Bu beni gerçekten öfkelendirmişti.Mal herif.Lucy tiz bir sesle''Kes sesini Dave!''diye bağırdı.Dave'e dönüp''Pardon ama kuzeninin kiminle arkadaş olacağından sanane?!Hayır madem benden bu kadar nefret ediyorsun,neden kurtardın beni?!''diye bağırdım.Dave sinirlenmiş gözüküyordu.'''Napsaydım?Bıraksaydımda ölsemiysin?!'''diye bağırdı. Pislik.''Evet!En azından senin nefret dolu bakışlarına marus kalmış olmazdım!''diye cevap verdim.Lucy kızarmıştı.Yumuşak bir sesle''Wendy,mutfağa gelmek ister misin?Bir şeyler yeriz.''dedi.Aç değildim ama daha fazla Dave ile yan yana durmakta istemiyordum.''Olur.''dedim ve Lucy'nin peşinden mutfağa doğru ilerledim.Tam kapıdan girecekken Dave bana seslendi''Wendy?''

''Ne?''dedim sert bir şekilde.''Been..Senden nefret etmiyorum.''dedi.Tamam bunu pek beklemiyordum işte.''Pek belli etmiyorsun açıkçası.'''dedim.''Bak,gerçekten.Sadece Lucy bana ailemden kalan tek şey ve ben ona zarar gelmesini istemiyorum.''dedi.Tek şey?''B-bunu bilmiyordum.Üzgünüm.''dedim.İçeriden Lucy'nin sesi geldi''Wendy!Gelmiyor musun?''Son kez Dave'e baktım ve mutfağa girdim.Lucy masaya oturmuş peynir yiyordu.Peynir mi?''Dave'in kusuruna bakma.Pek kötü gün dostu değildir.''dedi.Gülümsedim.''Önemli değil.''Bana bir çatal uzattı.Karşısına oturdum ve bende peynir yemeye başladım.Kabul etmeliyim ki tadı çok güzeldi.''Cadılar bayramı partisi yaklaşıyor ve bunun için okulda bir parti yapılacak.Biliyorsun değil mi?''dedi.Lucy peynirini yerken merakla ona baktım.''Bilmiyordum.Kostüm gerekli mi?''dedim.Gülümsedi.''Tabii ki.Kostümsüz cadılar bayramı olur mu hiç?''Güldüm.Sinemadaki olaylar aklımdan çıkıp gitmişti.''Ama benim kostümüm yok ki.''dedim üzüntüyle.Gülümsedi.Bu kız ne kadar çok gülümsüyordu öyle?''Daha iyi ya gidip beraber alırız.''dedi.O sırada kapı açıldı.Dave kafasını uzatıp''Bölüyor muyum?'''diye sordu.Hayır anlamında başımı salladım.''Ben çıkıyorum.Jane ile buluşacağım.Birişi çıkmış.Geç kalabilirim.''dedi ve sırıtıp göz kırparak kapıyı kapattı.''Artist''diye fısıldadı Lucy.Jane de kimdi?Sevgilisi falan mıydı acaba?Aman.Banane.Kimse kim.Neden umrumda olsun ki?

Gençler bölüm biraz geç geldi ve kısa oldu farkındayım.Ama yazmak için sadece yarım saatim vardı.Şimdiden hepinize teşekkür ederiiim.

NİGHTMAREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin