Sabah kapının çalınmasıyla uyandım ve yavaş adımlarla aşşağıya inip kapıyı açtım.Gelen kişi Lucy'di.Yüzünde mahçup bir ifade vardı.''Selam.''dedim yorgun bir ses tonuyla.''Özür dilerim.Jane pisliğin tekidir.Ben..gerçekten çok özür dilerim Wendy.''dedi.Gülümsedim ve''Önemli değiil.'''diyerek sarıldım.Lucy'nin bir suçu yoktu ki.''Hadi hazırlanalım.''diye bağırdım sevinçle.
Tanrım...Kendimi tanıyamıyordum.Ben..güzel olmuştum.Hemde oldukça güzel.Makyajımı Lucy yapmıştı sade ama güzeldi.Kapıyı açıp odadan çıktığımda karşımda Lucy'i gördüm.Çok tatlı olmuştu.''Çok tatlı olmuşsun.''dedim gülümseyerek.''Senin kadar olmasada.''deyip göz kırptı.''Hazır mıyız?''dedi bağırarak.''Hazırıız!.''diye bağırdım bende.Evden çıktık ve Lucy'nin arabasına bindik.Tabii yarım saat benim kanatlarımı arabaya sokmaya çalışmıştık.Okula varınca dikkatli bir şekilde arabadan indim.İçeriden müzik sesi geliyordu.Aklıma gelen şeyle duraksadım ve''Ya benden başka melek kostümü giyen varsa?''diye mızmızlandım.Lucy güldü ve ''Merak etme olsa bile en güzelleri sensin.''dedi.Çabucak ona sarıldım ve teşekkür ettim.
İçeri girdiğimizde etrafta birsürü garip kostümlü insan vardı.Açıkçası içeri girdiğimizde müziğin birden susmasını ve herkesin hayranlıkla bize bakmasını felan bekliyordum.Ama tabii ki de öyle birşey olmadı.Lucy ile bir masaya oturduk ve bilin bakalım masada başka kimler vardı?Dave ve Jase mi Jane mi ne o işte.Kimin umrunda?Onlara en uzak yere oturdum-küçücük masada ne kadar uzak oturabilirsem artık-ve çaktırmadan ne giydiklerine baktım.Hah!Jane tamda kendine uygun bir kostüm giymişti.Şeytan!Dave salağı ise vampir kostümü giymişti.Aman ne yaratıcı.Jane bana dik dik bakıyordu.Herhalde masasına izin almadan oturduğum içindir!Daha fazla bu bakışlara katlanmak istemediğim için ayağa kalktım ve masadaki bakışlar bana döndü.''Ben içecek birşeyler alacağım Lucy.''dedim ve içeceklerin olduğu tarafa doğru ilerledim.Bir bardak aldım ve pistte dans eden insanlara baktım.''Naber?''Gelen sesle irkildim ve sesin geldiği yere döndüm.Bir zombi bana yaklaşıyordu.Yanıma geldi ve oda bir bardak aldı.Dik dik ona baktığımı fark edince sesli bir kahkaha attı ve''Benim!Tony!''dedi.Gülerek''Ah!Tony!Tabii ya!''dedim.Aniden gürültülü müzik kesildi ve slow bir parça çalmaya başladı.Ah hadi ama,cadılar bayramı partisinde slow şarkımı çalınır?Tony bana döndü ve gülümseyerek''Dans edelimmi?''dedi.Gülümsedim.Gözlerim Jane ve Dave'in olduğu masaya kaydı.Jane bir şeyde ısrar ediyor ve Dave'de başını hayır anlamında sallıyordu ve bunu dik dik bana bakarak yapıyordu.Hıh.Tony'e döndüm ve ''Neden olmasın?''dedim.Tony beni piste doğru çekti ve yavaşça ellerini belime yerleştirdi.Bende ellerimi onun boynunun arkasında birleştirdim.Tony sürekli bana bakıyor ve gülüyordu.Sonunda gülerek''Nee?Yüzümde bir şey mi var?''dedim.Gülümsedi ve''Hayır sadece fazla güzel olmuşsun.''dedi.Taamam.Belki birazcık utanmıştım ama azıcık yani.Tony git gide bana yaklaşıyordu.Beni öpmeyecekti değil mi?Dudaklarımızın arasında milimetreler kala birinin öksürüğüyle yerimden sıçradım.Dave'in zamanlaması ilk defa harikaydı çünkü Tony ile öpüşmek istemiyordum.Bu aramızdaki arkadaşlığı bozardı.Dave Tony'e''İzin verir misin?''diye sordu ve Tony hemen başını sallayarak uzaklaştı.Aman ne güzel.Dave ellerini belime yerleştirdi ve bende emanet bi şekilde onun omuzlarına koydum.Neydi şimdi bu?''Dans etmek için benden izin aldığını hatırlamıyorum.''dedim soğuk bir tavırla.Dave kahkaha attı.Benim aksime gayet mutlu gözüküyordu.''Taamam.Wendy benimle dans etmek ister misin?Aaa bir saniye zaten ediyoruz.''dedi gülerek.''Sana daha önce hiç pislik olduğunu söyleyen oldumu?''dedim somurtarak.Yine güldü ve''Hemde şu muhteşem hayatımın her gününde.''diye cevap verdi.Gülmemek için dudağımı ısırdım.Hala kızgındım ona.''Her neyse.Neden geldin?Bu seferde partide istenmediğimi söylemek için mi?''dedim.Sırıtan yüzü aniden ciddileşti.''Şey..Sanırım o konu hakkında senden özür dilemeliyim.''dedi.Cevap vermedim.Evet dilemeliydi ama dilemeyecekti.Dave'di sonuçta o.''Özür dilerim Wendy.''Ağzım açık bir şekilde Dave'e bakmaya başladım.Bön bön Dave'e bakıyordum.Halimi görünce tekrar güldü.Gerçekten muhteşem bir gülüşü vardı.Birden şarkı durdu ve bir kızın çığlığı duyuldu.Dave anlamadığım bir dilde bir şeyler mırıldandı.Sesin geldiği tarafa doğru yürümeye başladım.Benim aksime herkes çıkışa doğru koşuyordu.Orda ne olduğunu öğrenmek zorundaydım.Biliyorum kulağa çok saçma geliyordu ama öğrenmezsem bütün gece uyuyamazdım.Bir çığlık daha yükseldi.Dave bileğimden tuttu ve''Ne yapıyorsun sen!''dedi.''Bırak beni orada ne olduğunu öğrenmem lazım.''dedim ve bileğimi kurtarmaya çalıştım.''Ah hayır hiç sanmıyorum.''dedi ve beni kucağına aldı.Ben kucağında inmek için tepinirken beni dışarı çıkardı ve kucağından indirdi.''Bak!Hemen Lucy'i bul ve bizim eve gidip beni bekleyin!Hemen!''dedi ve ben olayın ciddiyetine varıp hızla başımı salladım.Dave koşarak içeri girdi ve bende Lucy'i aramaya koyuldum.
Sabah oluyordu yaklaşık 5 saat geçmişti ama Dave hala ortalıklarda yoktu.Dave'in söylediklerine uymuş ve Lucy ile onların evlerine gitmiştik.Dave nerede kalmıştı?Başına bir şey mi gelmişti acaba?Tam Lucy'e Dave'e bakmaya gideceğimi söyleyecekken kapı çaldı.Koşarak kapıyı açmaya gittim.Sonunda!Tabii ki Dave gelmişti.Koluna bir yumruk geçirdim ve''Nerede kaldın sen!Seni çok merak ettim,yanı ettik!İnsan bir arar haber verir!Mal mısın?!''diye azarladım onu.Dave bana deliymişim gibi bakıyordu.Yüzünü çarpık bir gülümseme kaplamıştı.''Beni merak mı ettin?.''Yemin ediyorum gerizekalı bu çocuk.''Tüm söylediklerimden bi onumu anladın?''dedim.Bi süre ciddi ciddi düşündü ve tekrar sırıtıp bana baktı''Öyle dedin.''Onu kale almadım ve ''Ne olmuş?''diye sordum.''Nerede ne olmuş?''dedi.Uzun bir 'of' çektikten sonra Dave'e döndüm.''Okulda!SEnce başka nerde olabilir?!''dedim sinirle.''Evde,parkta,caddede kade-''sinirle sözünü kestim ve'''Dave!Anlat!''dedim.Bağırışlarımızdan Lucy'de yanımıza gelmişti.Dave''Bir kızı öldürmüşler.''diye lafa girdi.Yutkunup Lucy'e döndü''Melek kostümlü bir kızı.''Kanım donmuştu.Parti gözümde canlandı.Dehşetle Dave'e döndüm.''Melek kostümü giyen tek kişi bendim.''dedim.Sesim titremişti.İstemeden aklıma sinemada olanlar geliyordu.Yine hedefleri ben olabilir miydim?Gerçidaha kimin hedefiydim onuda bilmiyordum ya.Dave susmuş beni izliyordu.Yüzü çok ifadesizdi.Lucy'e döndüm.''Eve gitmek istiyorum.''dedim.Başıyla onayladı ve Dave'e döndü.''Dave Wendy'i evine bırakır mısın?''Dave başıyla onayladı ve kapıya yöneldi.Normalde olsa itiraz ederdim ama açıkçası yanlız gitmeye korkuyordum.
Arabadan indim ve teşekkür etmek için Dave'e döndüm.''Teşekkür ederim.''diye mırıldandım.''Önemli değil telefonunu versene bi''dedi.Neden istediğini anlamamıştım ama itiraz etmedim ve telefonumu ona uzattım.Telefonda bir şeyler yaptı ve geri verdi.''Bu benim numaram.Eğer birşey olursa korkarsan felan hemen ara.Ben hemen gelirim.Yani şey Lucy ve ben geliriz.''dedi ve bir şey dememe izin vermeden arabasına binip gitti.Gerçek Dave hangisiydi?Pislik olanmı yoksa şu son 24 saattekimi?Sanırım asla öğrenemeyecektim...
Bölüm çok geç geldi farkındayım ama bir türlü yazamadım.Yazım yanlışı olabilir kusura bakmayın.Umarım beğenmişsinizdir.Yorumlarınızı bekliyoruum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NİGHTMARE
Fiksi IlmiahGenç bir kız.Tek amacı okumak için şehir dışına gitmekti.başına gelen olayları kaldırabilecekmi?En önemlisi Dave ile başa çıkabilecekmi?