-Ashti-powiedział Calum przytulając się do swojego chłopaka- Jesteś głodny? Jesteś strasznie chudy- westchnął i wstał kierując się do kuchni, wyjmując z niej jogurt naturalny, musli oraz jakieś owoce i mieszając to razem.
-Ashton jedz. - powiedział wpychając mu łyżkę do buzi jednak zamiast tego ochlapał jego buzie jogurtem
-Przepraszam- powiedział i zaczął wycierać mu buzie swoją bluzka. W jego pokoju zabrzmiał telefon jednak nie przejął się tym zbytnio, zamiast wytrzeć plamę z buzi Ashtona rozmazał ja po całej twarzy. Drzwi od jego domu się otworzyły a w drzwiach stanęła jego szefowa Sierra.
-Calum! Kurwa Mac co tu się dzieje?- zapytała szefowa patrząca na leżącego bezwładnie Ashtona z jogurtem na twarzy i kucającej obok niego Caluma z jogurtem w ręku.
-Przepraszam cię Sierra że nie było mnie w pracy Ashton gorzej się poczuł, prawda Ashton? - spojrzał się na chłopaka w śpiączce.
-Calum wstań proszę cię- podeszła do niego dziewczyna podnosząc go za ramiona - czy Ashton usnął podczas posiadania na sobie choroby?
-Tak, ale wstał mówię prawdę.
-Calum przepraszam cię ale muszę to zrobić- powiedziała wyjmując telefon i dzwoniąc po karetkę oraz Luka.
-Co robisz? Dlaczego chcesz mi go zabrać? Nie rob mi tego, proszę. Ja... nie wytrzymam bez niego Sierra nie zabierające mi go proszę!
-Spokojnie Calum daj sobie pomóc, nie zostawię cię samego ale musisz zrozumieć ze Ashton nie żyje.
-Co? Nie prawda Ashton żyje on niegdy by mnie nie zostawił obiecał mi to rozumiesz? Obiecywał- powiedział drżąc od łez.
-Spokojnie Calum, pomogę ci z tego wyjść- mówiła trzymając go w uścisku.
——————————————————————————————————————————————————————————————————
Słów: 332
Data napisania: 17.02.2021
Godzina opublikowania: 20:03Bonusik #1 tęskniłam za ta książka za Cashtonikiem kochanym, Niestey Calum jest co prawda trochę psychiczny ale dalej go kocham.
Pytanie na dziś:
Znacie jakieś ff z Liamem Paynem? Jezli tak to jakieś polecacie?/ znam ale szczerze jest tego tak mało na watt ze aż sie dziwie już ff z Ashtonem jest więcej a to w końcu 1D ma jedne w większych fandomów dziwie się ze ludzie nie piszą o Liamie.
CZYTASZ
Wszystko w imię ,,Miłości" |ZAKOŃCZONE|
Cerita PendekAshtona i Caluma do życia trzyma jedna maszyna, dzięki niej żyją razem. Poddaliby się gdyby nie miłość oraz myśl że jeden z nich zginie. Albo. Ashton jest chory na śmiertelna bezsenność a maszyna która pozwala przenieść ból lub chorobę na druga...