PROLOG

3.9K 116 31
                                    

Sadašnjost
April, 2019ta
Melbourn, Australia

Strahinja

"Opet ideš?" - ćuo je njen glas iza sebe i jedva se suzdržao da joj ne odbrusi, dok je navlaćio težak pancir preko crne košulje.

"Idem." - kratko je odgovorio okrenut leđima, nije se ni potrudio da joj udovolji ovaj put i nastavio da mesti crni pancir na sebe.

"Dobro Strahinja, pa dokle zaboga?! Devojčice su već velike i razumiju sve, svaki put kad odeš ovakav iz kuće pitaju "gde ide tata"!!! Zašto smo došli ovamo na drugi kraj sveta, ako ćeš ti svako malo natrag?! I zašto zaboga idete vas dvoje šta ne može Tekin to sam da završi, mora da zove Toma, a on da vas vuće sa sobom?!! "- verglala je ona iza njega dok je njemu dizala živac kao nikada ranije. Prošle su godine od kad su se uzeli, od kad je izvukao iz ruke onog debila, prošle su godine u koje se nadao da će ga zavoleti i skupljao mrvice koje mu je ona svaki dan servirala. Pravdao se, čuvao je, gledao devojčice kako odrastaju i svaki put kad ga jedna od njih nazove "tata", stezalo ga u grudima.

"Došli smo ovamo da bi ti bila mirna i da bi te po ko zna koji put izvukao iz problem koj si imala, sećaš se Marina?!" - dreknuo je na nju i okrenuo se, pa prostreljio je pogledom. Lecnula se i sva je prebledela, nijednom do sad nije joj prerekao zbog ono što se između njih desilo pre jedanaest godina. Nijednom do sad joj nije prerekao zbog toga što je bila sa onog ološa, pa ćak I onda kad su ga Oliver i Kosta zvali da dođe u bolnici gde je ona ležala u krevetu.

Bila je modra, sa ppcepanom usnom i arkadu, sa nabijena rebra jer je mamlaz iskoristio umesto bokserske vreće, na sve to bila je po drugi put trudna dok je malena beba od nekoliko meseci ležala na njenim grudima.

"Strahinja....." - počela je sad tiho, dok je on sevao očima na nju.

Svima je godinama lagao da je Mia njegova, da ga je Marina tad ostavila jer je shvatila da je sa one strane zakona i otišla. Svima je lagao da je i Mina njegova i da su je napravili u međuvremenu dok je on kružio oko Marinu od kad mu je priznala za dete.
Svima je lagao da su napokon srečni, da je Marina shvatila da ga voli i da se on pored nje skrasio. Svima je godinama lagao, tačnije lagali su ženama jer svi muškarci osim Ivan i Jordan koji su tad bili već jedan u Kina, drugi u Australija znali sve, niko su tamo pored njega u bolnicu i sve više je mrzeo sebe, posebno sad kad više nije imao sa kime da priča o tome.

Jedini koji je znao bolnu istinu o njemu i njihov brak, bio je već godinama mrtav.

"Šta Strahinja?! Šta Strahinja, Marina?!! Sad ti je došlo da pitaš i zanovetaš jel da?! Sad kad su mi braća iza rešetaka, kad me trebaju više nego ikada?!! Sad, jel da?!!" - nastavio je da se dere na nju. Godinama je trpeo i ispred svima pretvarao se da je zaljubljen muž koji obožava svoju ženu. A stvar je bila sasvim drugačija, on jeste bio zaljubljen, zaljubljen u ženu koju je zavoleo još kad je upoznao u srednjoj školi, samo što ona nikada nije bila zaljubljena u njega, mada je svo ovo vreme iz sve snage pokazivala da ga voli i svako malo on bi poverovao. Poverovao bi u njene nežne zagrljaje, vatrene poljube, toplih usana verovao je u taj pogled, sve dok se ovako ne posvađaju, a bog mu je svedok svađali su se i to kako su se svađali.

Marina njega nikada nije zavolela dovoljno da mu da nešto više od mrvice. Iako je on bio u početku ubeđen da ga i ona voli kao i on nju, jako, vatreno i neizmerno, sve dok ga nije prevarila sa njegovim neprijateljem i napravila haos u njegovu partiju. Ona za sve ove godine od kad je poznavao volela je kretena, uličnog mafijaša, vođa klana, zbog koga ranije je izgubila sve. Voljela ga je i dan danas, onog sa koga je njega varala godinama dok je on bio slepac koji je obožavao i koji je kupovao prstenje. Volela je kretena, sileđija koji je tri godine mlatio umesto đaka, koji joj je napravi dvoje dece i od koga je pobegla pravo kod njega, jer je znala da bi za nju ućinio sve. Takođe je znala da se Stajič boji samo od njega.

DIVLJAK ( Serijal Zasebnih Priča - Nastavak Serijala ANĐEO) Where stories live. Discover now