PETNAESTO POGLAVJE

1.5K 80 6
                                    

Godinu Dana Kasnije
Avgust, 2020ta
Skopje, Makedonija

Strahinja

Obućen u crno odelo, sa snežno belu košulju, svilena kravata i neko čudo od mini buketa na reveru sedeo je u prvi red i gledao kako Kosta ponosno drži njegovog sina u ruci. Danas je Jovanovo krštenje i njihova oficijalna svadba u crkvi. Svi su se zezali sa njih jer nakon deset godina braka odlučili su se da naprave veliku svadbu. Dimitrija je pristao da im bude drugi kum, kako je rekao to je jer se on opametio i napokon se skrasio. Teodora i Nita, priznali su mu da su sve ove godine znali istinu o njihov brak i sve što se izdešavalo, kako je Petar rekao ne dao bog da joj je nešto prečutao, pa tako je Teodora bila sve ove godine upučena u svemu ali mudro je ćutala. A Nita? Provali te to dur kažeš keks, a kako joj je Teodora drugarica naravno da je crvena sve znala. Pogled mu pao na Andreu i sad dok je gledao kako sa iskren, široki osmeh na licu gleda u kuma dok sedi pored Oliver više je nije mogao zamisliti pored Jovana. Od kad su njih dvoje iskreno porazgovarali prošlu godinu nakon njegovog rođendana, on joj priznao da je svo vreme u njoj video sebe i shvatio da je bio u krivo. Da je Jovan ostao živ, ko zna dali bi njih dvoje ostali zajedno, jeste bila je to najlepša i najćista ljubav koju je on video, a opet njegov drug je ne bi mogao štititi kao što to radi Oliver. Onda mu pogled sa nje pao na ulickani koji je sedeo pored svog anđela, koji ga zaljubljeno gledao dok joj je on nešto šaputao na uho. Ivan i Tamara bili su mu nešto što je godinama slutio da će se desiti, ali opet svaki put bi rekao "Mah pusti to ona je dete za njega", očito je bila dete koje je bilo dovoljno njegovom drugu da bi bio najsrećniji čovek ovom svetu. Kao i Matija, koji je ponosno grlio Irinu dok se ona sva zalepila uz njega i naslonila glavu na njegovo rame. Njegov drug napokon je pronašao svoju sreću pored jedinu devojčicu koju je oduvek voleo. Bila je drugarica njegove sestre i stime apsolutno nedostupna za njega, ali ljubav je jača od svega i njih dvoje su nakon dugih godina pronašli svoj put. Kao Mladen i Natalia, general se zaljubio u Tomovu sestru na prvi pogled kad je video još dok je bila srednoškoljka, a oženio je tri godine kasnije kad je napunila osamnaest. Rizik je i to veliki, voleti jedinu sestru svog druga, kolega i saborca, a opet velika je čast i zadovoljstvo biti voljen od onu koju voliš. Sad dok ih gledao kako se nešto tiho šale na Kostin račun sa Dean i Sandra, video je veliku, ogromnu i neraskidivu ljubav u njihove oči. Divio im se, Dean je takođe bio ceo život zaljubljen u Sandru, ali za razliku od Tomislav koji je to kasnije saznao, Oliver je za to znao čitav život i dok su njihovi dramili da su mladi da se uzmu još sa dvadeset i neku, on je samo slegnuo ramenima i rekao "Meni je svejedno, isto je dal će sad da se uzmu ili kasnije ionako se čitav život zajedno". Zaista oko sebe imao je predivne primere prave ljubavi, ljubavi koje su sa svih strana svih budala pokušali da razbiju, unište, a niko nije uspeo, čak ni vrhovni sud. Pogled je prebacio sa Deana na Petra, koji je sedeo pored Lazar i Teodore i ozbiljno posmatrao Kostu, a u njegovo krilo je sedela malena devojčica, njihova treća čerka Tara. Kad se seti samo kakav je to skandal bio kad je tada bivši predsednik omladine i jedini kandidat za predsednika partije, raskinuo veridbu na mesec dana pre svadbe, jer nije voleo tadašnju devojku, a voleo je po svima standardima onu zabranjenu. Svi su brujali okolo da su ga starci zbog toga gurali svo vreme, da mu je Teodora sve te godine bila ljubavnica, da je morao da je oženi jer je već bila trudna kad je on raskinuo veridbu. Tad je Vasilije prvi i zadnji put u njegovom životu izašao u javnost kao član Demokratske Partije i stao iza govornice da bi svima zapušio usta. Jeste stari vuk je žustro i iz sve snage navijao za vezu svoje ćerke i njegovog pulena. Da on i Kosta vukli su Petra i Iliju u partiju jos dok su njih dvojica studirali građevina, na državnom fakultetu. Kasnije obojica su postali zetovi u porodice Dimitrovski. Jeste puno priče bile su protkane u ovu prostoriju, između njihove najdraže ljude. Kad se samo seti kako je Dimitrija bio u potpuno rasulo nakon što ga je Radmila onako ispalila kad je pitao da se uda za njega, a nekoliko godina kasnije pao je ko zrela kruška na Andreinu sestru od strica.

DIVLJAK ( Serijal Zasebnih Priča - Nastavak Serijala ANĐEO) Where stories live. Discover now