Prošlost
Jun, 2008ma
Skopje, MakedonijaMarina
"Pustije Lidija bolje neka tamo sedi bar da nas ne bruka, onaj je bio Divljak ali bar je bio koliko toliko pošten, ovaj je pravi ološ!!!"
Čula je oca i opet gorko zaplakala, pa jače zagrlila plišanu igračku jednu od mnogih koje je imala od njega. Prošlo je mesec dana od kad je ostala bez njega i ma koliko ona pokušala da objasni, da dođe do njega, da go natera da je sasluša, da razume Strahinja je samo odmahivao glavom i svaki put bi joj okrenuo leđa. Nije bio samo on, onaj koji joj je okrenuo leđa, svi su je ostavili, napustili kao da nikada nije postojala. Čak ni Jasmina nije joj verovala, dok je pričala dva dana nakon što se sve ono desilo sa devojkama gledali su je bledo, a ona je jasno mogla da vidi da joj ne veruju i donekle bili su u pravo. Godinama unazad ona je bila ta koja je htela da živi, da se provede dok je mlada i nije htela da se veže. Volela je ona Strahinju, bila ljubomorna ko pas na sve njegove devojke i svaki put kad bi joj došlo do glave radila je svakave gluposti kako bi mu uništila svaku šemu. Zvala ga je u gluvo doba noći, pa čak i onda kad je znala da nije sam. Zvala je ne zbog toga što ga je trebala, nego samo da bi se osetila da je bitna, jer znala je ma koliko Strahinja bio zauzet u tom trenutku, kad vidi njeno ime na ekranu prekinute sve. Koliko puta ga je prekinula samo u samom činu zaboga i svaki put on bi ostavio sve, da bi došao kod nje. Ranije znala je kad bi izašli sa društvom u grad i on nađe neku devojku za tu noć, onako iz ljubomore da mu prekine fler i poljubi ga ispred svih. On bi to shvatio da je za tu noć spremna za njega i ne bi više ni pogledao nijednu drugu, a ostatak noći režao bi na svako muško koje se nađe u njenu blizinu. Nikada nije podnosila alkohol, pa zbog toga nakon druge čaške često je bila pijana ko letva i svaki put Strahinja bi je vodio kući. Uvek bi se šalio sa njom, dok bi drugi frktali nosom, dok bi se drugi bunili on bi se šalio sa njom i svima je jasno stavljao do znanja da kad krenu da pričaju za njom, onda je to isto kao da pričaju za njega.
Voleo je! Jeste voleo je od prvog dana kad su se upoznali, uvek je bio tu za nju, a ona razmažena tatina princeza kakva je oduvek bila koristila je njegovu ljubav, samo kako bi se osetila da je njemu samo ona važna. Koristila je svaku priliku da se igra igrice, izazivala ga je, odlazila od njega milion puta i duplo više vraćala se njemu. Obožavala je kad ga dovede do ivice ludila od ljubomore, ispred njegovog nosa žvalila bi se sa nekog apsolutno nepoznatog lika, dovoljno dobrog da njemu digne živac. Flertovala bi, muvala bi svako muško kad god joj se čefne, a posebno kad bi se on u inat njoj pojavio u klub sa nekom novom naperlitanom guskom. Tad bi ona sa osmeh od milion dolara izvodila svoje ludilo, glupirala bi se za sve pare, da bi joj Strahinja besno prekinuo performans na sredini većere i odvukao je u svoj stan. Tad im je seks bio najbolji, nakdivlji i najstrastveniji, ali to je bilo tad dok su još uvek bili klinci i mladi ljudi. Danas nije se ni trudila da ga izludi i napravi od njega ljubomornog čoveka, jer znala je dosta je bilo, nisu više deca, a oboje su voleli jedno drugom.
Mislila je da joj veruje, da je izbrisao iz sečanja sve one gluposti koje je u prošlosti iz hira radila, njemu u inat. Međutim pokazalo se da nije, a nisu ni drugi. Svi su verovali slikama, pričama koje je njena rođaka servirala svima, da je ona bila njen paravan kako bi se gledala sa Stajića.
Stajić koji joj je visio iznad glave već mesec dana, sa pretnjama da ako ne izađe sa njega poslaće Strahinji snimku njihovog seksa na koga se ona nije ni sečala. Ko zna šta su joj onu noć sipali u votku i koliko je bila drogirana, da se ni ne seća šta je radila. A jeste bila je drogirana, proverila je to dva dana nakon što je Strahinja otišao od nje, a ona dva dana proplakala je okean suza.
Marija je dočekala svojih pet minuta i pokazala je dvije pravo lica, jednog dana pre neku nedelju došla je nepozvana kod njih kući i naravno njeni roditelji puštili su je kod nje u sobu.
ESTÁS LEYENDO
DIVLJAK ( Serijal Zasebnih Priča - Nastavak Serijala ANĐEO)
RomanceKo sam ja? Ja sam otac dve devojčice, koje nisam napravio. Ko sam ja? Ja sam muž, žene koja je u mene videla samo najboljeg druga koji će je uvek zaštititi. Ko sam ja? Ja sam onaj koji je čistio za državu, ulični pas koga su zvali kad zgusti. ...