Sadašnjost
Maj, 2019ta
Melbourn, AustraliaStrahinja
Gledao je kroz maleni prozorčić privatnog aviona u svetla glada ispod sebe koji je već pet godina bio njegov dom. Dom njegove porodice, njegove žene, njegove devojčice. U proteklih dvadeset sata shvatio je da je pogrešio, pogrešio je jako i bio na korak da učini katastrofalnu grešku. Iz straha da će ga ona ostaviti, hteo je sa ide umesto kao muškarac da stane ispred svoje žene i suoči se sa prošlosti. Imali su puno toga da pričaju međutim, odavno već nisu bili sami, pa tako će i ovaj put razgovor saćekati, jer neko drugi bio je važniji sada. Jedna malena lutka, koja bio je siguran da se međuvremenu pretvorila u pravu divljakušu.
"Gospodine molim vas vežite pojase slećemo." - mlada stjuardesa obratila mu se, a on se trgao iz razmišljanja. Vezao je pojas i udobno se namestio u fotelju, kad je avion poćeo da se spušta na pisti.
Kroz glavu mu je prolazio zadnji razgovor koji je vodio sa Kosta i njegov zagonetni smešak. Slutio je šta taj smešak znaći, dva, tri puta do sad kad je pričao sa devojčicama video je Marinu i nije mu izgledala dobro. Krivo je sebe zbog toga i znao je da će trebati ovaj put baš da se potrudi da povrati njeno poverenje i da napokon krenu na pravi put. Sve do sad kao davljenici držali su se jedan za drug, nesvesni da se pomalo utapaju u sopstveni strah. Strah da će jedno drugom izgubiti.
Avion je napravio krug oko piste i onda lagano se spustio na tlo, prazna pista privatnog oddela međubarodnog aerodroma u Melbourn bila je osvetljena resflektorima u gluvo doba noći. Polako je otkopčao kaiš i ustao sa kožne fotelje pa posegnuo po ručni bagaž i kožnoj jakni, koja je savršeno odgovarala uz njegove izlizane farmerke i beloj košulji, pa krenuo napolje. Pozdravio se sa Saišne ljude i krenuo napolje u pola pet pre zore.
Hladan vazduh zapljusnuo ga je, a on smesta je navukao jaknu na sebe, u Makedoniji bilo je plus trideset, dok je Australiji jedva petnaest stupnjeva, zima polako ali sigurno dolazi.
Kako je izašao napolje video je crn terenac i jedna gromada naslonjena na haubi kako čeka na njega sa cigaretom u ruci.
"Divljaku!!! Platićeš mi i to dobrooo ćeš platiti za sve živce koje sam izgubio sa tvojom ćerkom, gora je od sve moje zajedno sa Jovanove samo da znaš!" - dreknuo je Tomo na njega što je zgazio na hladan asfalt.
"Hahhahaha ljubi je tata, dobro da sam joj kupio onaj novi tablet!!!" - uzvratio je sa osmehom, dok mu je srce kucalo kao ludo na pomen njegove ćerke, u dva koraka došao do svog dugogodišnjeg prijatelja i čvrsto ga zagrlio. Tomo uz osmeh mu je uzvratio zagrljaj i fino ga izlupao po leđima.
"Sad ozbiljno, dobro da si došao Marina je očajna i ne može na kraj izaći sa Mijom, dok Mina spava kod Jordana i svaki sat pita kad ćeš doći." - preseklo ga posred srca od samu pomisao na malenu koja je morala da spava kod kuma, jer verovatno je Marina morala ostati u bolnici sa Mijom. Mogao je zamisliti Minu i njeno lepo lice, okupano u suzama. Za razliku od Mia koja redko kad je plakala, pa ćak i kad padne i povredi se, stisne zube i ne da se, mala je bila jako emotivna i svaki njegov odlazak jako teže je podnosila. I svaki put kad bi se vratio kao čičak zalepila bi se za njega dok se ne uveri da je on zaista tu.
"Kako se povredila, koliko je ozbiljno?" - pitao je zabrinut za Miju, dok je posmatrao kako Sašino osoblje pakuje njegove kofere u bunker, dok su on i Tomo pušili i pili kafu koju mu je on podao malo pre.
"Nakon treninga, ostalo je još malo do kraja pa su poćeli da skaću kao i svaki put i pravili salto, tvoja je skakala sa stepenice u sali i jako loše doskoćila. Polomila nogu, tetiva je u pitanju mora na operaciju i nosiće longetu mesec dana, nakon toga znaš već fizikalna i polako vraća se u normalnu, ali potrajaće nekoliko meseci. Ajmo, hvala druže pozdravi Zidara! "- objašnjavao je on pa onda se pozdravio sa dečko iz obezbeđenja koji je Saša poslao sa njega, kao da mu je trebalo obezbeđenje. Pozdravio se i on i ušao u terenac, pa sav se stresao od hladnoće.
ESTÁS LEYENDO
DIVLJAK ( Serijal Zasebnih Priča - Nastavak Serijala ANĐEO)
RomanceKo sam ja? Ja sam otac dve devojčice, koje nisam napravio. Ko sam ja? Ja sam muž, žene koja je u mene videla samo najboljeg druga koji će je uvek zaštititi. Ko sam ja? Ja sam onaj koji je čistio za državu, ulični pas koga su zvali kad zgusti. ...