stars || Fushiguro Megumi

2.2K 96 13
                                    

-KOTAROLUV

_________

- psszt...baby...- hallottad meg barátod hangját, ami miatt lassan nyitogatni kezdtet a szemeid.

- jézusom megumi mit csinálsz te itt? éjszaka van, aludnod kellene. - ültél fel, majd álmos tekinteted a fiúra vezetted, aki csak a karját feléd nyújtva nézett téged mosolyogva. - mit szeretnél? - fogtad meg a kezét, ő pedig egy pulóvert adott a kezedbe, amit te fel is vettél, bár nem tudtad mit tervezett, igazából nem is nagyon voltál még magadnál, de nem nagyon zavart ez téged. bíztál benne, így nem kérdőjelezted meg őt nagyon.

amint magadra vetted a puha anyagot, barátod kezedet megfogva húzott az ajtóhoz, majd azt kinyitva mentetek tovább. a lépcsőn lassan, és óvatosan lesétálva felvettétek mindketten a cipőiteket, s a bejárati ajtón kiléptetek. fogalmad sem volt róla hova tartotok, de már mondhatni képben voltál.

már elég régóta egy párt alkottok a fiúval, így nagyon is jól ismerted őt. noha nem tűnik valami romantikus alkatnak, nagyon is az, és ezt is szereted benne. az érzelmek kimutatásában pedig nem jó, de nálad próbálkozik, ezt pedig becsülöd. teljes szívedből szereted őt, és senkire sem cserélnéd le, de még csak soha nem is jutott eszedbe a szakítás gondolata.

- hova viszel? - szólaltál meg, s felnéztél a szemeibe, amik pusztán a szerelemtől csillogtak, és úgy néztek vissza rád.

- meglepetés lesz, úgy, hogy egy kicsit még várj, azután megtudod. - nyújtotta ki rád a nyelved mosolyogva, amire te csak szemforgatva bújtál oda hozzá.

ahhoz képest, hogy az éjszaka közepe volt, az idő meglehetősen kellemesnek mondható volt. bár ha pulóver nem lett volna rajtad, akkor már fáztál volna, ugyanis a szellő hűvös volt. legszívesebben aludtál volna, de kíváncsi is voltál arra, hogy barátod miért ment át hozzád az éjszaka kellős közepén. hogy fontos volt-e a dolog, vagy csak egy random ötlet, ami a fejébe pattant.

sokszor voltak neki furcsa ötletei, de sosem bántad meg azt, hogy belementél ezekbe, hisz jól éreztétek magatokat. volt amikor elszöktetek az egyik óráról, csak hogy megvicceljétek itadorit. amire visszaemlékezve mindig jót mulattok.

- gyere, üljünk ide. - szólalt meg egy idő után a fekete hajú, majd leült a fűbe, és maga mellé mutatott, ahol te helyet is foglaltál, majd neki dőltél.

- miért jöttünk ki? - vezetted fel a tekinteted a fiúra, aki csak egy gyors puszit adott az ajkaidra. megszokott volt már ez, mégis minden egyes pillanattól elpirultál, bármit is csinált veled.

- nézz fel. - mondta, miközben felfelé mutatott. te csak tetted amit mondott. amint megláttad az eget, szemeid csillogni kezdtek, és csodálattal nézted az égbolton elhelyezkedő fényes csillagokat. - tetszik? - karolta át a vállad fushiguro, te pedig csak vigyorogva bólogattál válaszként.

- nagyon. gyönyörűek a csillagok. köszönöm, hogy megmutattad. - ölelted meg őt, s egy gyors csókot adtál neki, amibe mindketten belemosolyogtatok. - na ne vond el a figyelmem. - ütöttél egy aprót a fejére, amin csak szemetforgatott, de ennek ellenére egy apró puszit adott szád szélére. mellkasának dőlve nézted tovább az eget, míg ő hasadnál átkarolt téged, s álla a válladon helyezkedett el. érezted magadon minden lélegzetvételét, ami miatt mindig megborzongtál, de nem zavart.

_________

ehh...

SAJNALOM, hogy ilyen rovid lett....esku irnam hosszabra, de nincs ihletem es motivaciom irni...

eppen ezert jonnek lassan a reszek.

nem vagyok most a toppon, mert a motivaciom az irashoz igy eltunt, es igy nem igazan jon ihlet sem. remelem megertitek:(

de mindenesetre remelem azert tetszett ^^"

jujutsu kaisen oneshots | befejezetlenWhere stories live. Discover now