ha valaki nevet változtat, az szóljon már, mert kihúzom a kérését a listáról
___________
- ez új. - mondod, miközben lábad sukuna térdén foglalt helyet.
- fogd be. - forgatja meg a szemét, majd szoknyádat arréb lökve kezdi el tisztítani a sebedet, amit egy átok okozott. ma különösen erős átkot akartál elkapni, és lebuktál, alig fejezve be sértetlenül a küldetést. a sántítás oda-vissza nem könnyű, főleg, hogy a hegy tetején élsz, de ha sukuna így letérdel előtted... talán nem volt túl kemény az út. - abba kéne hagynod a küldetéseket, amelyekre még nem állsz készen. nézz magadra. sebesült vagy és vérzel.
- ez úgy hangzott, mintha érdekelne mi van velem.
- a feleségem vagy. - mondja nyugodtan, miközben a véres törülközőt a földre dobja. sukuna körbetekeri a kötést a bokád körül, és menyasszonyi pózban visz, még akkor is, ha tökéletesen tudsz járni. bármelyik nap arcon ütötted volna, de ma különösen meleg és szép illata van - plusz megvertek -, ezért a mellkasába temeted az arcodat, figyelmen kívül hagyva azt a hülye érzést a gyomrodban. - persze, hogy érdekelsz
lehunyva a szemeid emlékszel vissza az elmúlt évekre.
nyilvánvalóan nem volt a legjobb - az elmosódott emlékek azok között, mikor szinte megöltétek volna egymást, vagy mikor úgy feküdtetek le, mintha a légzés nem létező fogalom lenne - és ez úgy érződött, mintha rengetek évvel ezelőtt lett volna mindez, mikor először találkoztatok.
sosem mondanád ki hangosan, de...nem bántad meg ezt a kénszerített házasságot. nem, amikor sukuna melletted fekszik az ágyon, a fejed az izmos mellkasán van, ami egy otthonhoz hasonló érzést kelt benned. mindkettőtök testét egy takaróval takarja le, és erős karjával közelebb húzza a tested a sajátjához, az ajkai a fejed tetejére nyomva.
gondolkozol, és magadhoz akarod ölelni a férjed egy hosszú munkanap után. de még mindig nem akarod hangosan kimondani, és még jobban felbosszantod azzal, hogy motyogod, - nem ezt mondtad két évvel ezelőtt
-akkor még nem voltam szerelmes beléd.
- nem vagyok hajlandó hozzád menni!
mióta a klánod úgy döntött, hogy meglátogatja a földjét, és elkezdte egyesével kiűzni az átkokat, az élete nem volt más, mint a pokol. Nem csak a rokonaid a legarrogánsabb emberek, akik valaha is következetes istenkomplexummal rendelkeztek, csak hagyniuk kellett, hogy a kis halandó gyermekük legyen a felelős az erősebb átkok felvállalásáért. komolyan mit gondoltak, mikor téged küldtek, - aki csak most tanulta meg végre, hogyan vegye fel a melltartóját -, hogy harcolj olyan átokkal, mint ő?
mindenki tudja, hogy sukuna egy nem hülye ember. nem fog habozni, hogy levágja a fejed abban a pillanatban, amikor jöttél érte, de aztán látja, milyen fiatal vagy, és úgy dönt, hogy vissza küld téged a családodhoz.
ESTÁS LEYENDO
jujutsu kaisen oneshots | befejezetlen
Fanficcringe alert, 2 eves reszek vannak benne !