"Bana ne oldu?"

2.9K 174 50
                                    

Hatırlatma;

Tony:"Gerçekten benim kızım mısın?"

Clary:"Bunu en iyi sen biliyorsun baba rakamlar yalan söylemez. Unutma özür dilemen gerekiyor"

Tony özür dilerim gibi şeyler geveledi ve cam kapıyı çarparak gitti. Sadece arkasından baka kalmıştım. Tedirginim çünkü bundan sonra olacakları bilmiyorum ama aynı zamanda rahat hissediyorum çünkü sonunda bu yükten kurtuldum. Umarım beni kabul eder. Bende Tony' nin arkasından yukarı çıkmaya başladım.

---

Merdivenlerden yukarıya doğru çıkarken aynı anda aklımdan bin bir türlü düşünce geçiyordu. Umarım Doktor Strange' de böyle hissetmiyordur, yoksa işi cidden zor. Merdivenlerin sonuna gelince salona yürümeye başladım.

Peter:"Bay Stark, efendim özür dilerim ama olanlardan hiçbir şey anlamadım."

Tony:"Gruba hoş geldin evlat. Kısacası kızım varmış."

Kafasını bana çevirip konuşmaya başladı "Annenin adı ne?"

Clary:"Pearl Jones."

Tony kafasını ellerinin arasına alıp ovuştururken mırıldandı " Gerçekten hatırlamıyorum."

Natasha:" Tony alınma ama sen birlikte olduğun kadınların çoğunun ismini hatırlamıyorsun."

Tony:"Alındım, ayrıca hatırlıyorum Sam, Violet, Bella, Carla, Kate ondan önce de Sherl hayır hayır Sherlen 'di onu unutmam imkansız harika bir vücudu vardı."

Natasha:"Diğer onlarca kadının ismi yoktu herhalde."

Tony:"Biraz özel hayata saygı lütfen ,kızıl ajan."

Gerçekten konuyu nasıl bu kadar çabuk değiştirdiler merak etmiyor değilim. 

Clary:"Bak, biliyorum. Bir anda birinin karşına geçip "Aaa bak ben senin on altı yaşındaki kızınım." biraz tuhaf olabilir ama lütfen bana alışmaya çalışsan, gerçekten babam olmanı istiyorum."

Tony:"Biraz tuhaf? Sadece biraz mı? "

Clary:"Sonuçta bende her hafta başı birine gidip ah bana baksana ben senin kızınım demiyorum."

Clint:"Clary ben olsam babamın Tony olmasını istemezdim. Dilediklerine dikkat et."

Tony. Clary:" Neden?"

Bruce: "Kıza kahvaltıda içecek olarak viski verirsin diyedir."

Clint:"O da var."

Tony beni işaret edip "Tamam burada kal." dedi.  Galiba bu benim gibi diğerlerini de şaşırtmış olacak ki bir süre kısa bir sessizlik yaşandı.

Clary:"İtiraf etmeliyim beni bu kadar kolay kabul edeceğini düşünmemiştim."

Tony:"Bak Clary ,evet belki bazı görevlerim ve ilişkilerim konusunda sorumsuz olabilirim ama bu konuda böyle olamam. İlk karşılaştığımızdaki tavrım için özür dilerim. Sinirlerim zaten fazla gergini bir de böyle bir şey duyunca gerildim."

Tony kafasıyla işaret etti. "Zaten Peter' ı kendi oğlummuş gibi seviyorum, bir tanede kızımın olması fena olmaz. Hem fazlasıyla zekisin zaten başka türlü bilgisayarıma giremezdin." Galiba bu sözler benim gibi Peter' ı da duygulandırmıştı.

Tony:"Böyle konuşmalar yapmayım sevmiyorum. Bana öyle bakmayı kesin. Pijamalı çocuk çek gözlerini artık üzerinden yoksa yeni kostümünü geri alırım, sende havuz gözlüklerine geri dönmek zorunda kalırsın."

Wanda:"Bu fazla duygusal bir an gözyaşlarımı zor tutuyorum."

Oturduğum yerden kalktım ve Tony' ye sarılmaya gittim. İlk başta şaşırsa da çok geçmeden o da kollarını bana sardı.

Tony:" O zaman bu kadar kuru bir kavuşma olmaz. O yüzden..."

Bruce: "Hayır, hayır, hayır, lütfen yapma."

Tony:"Üzgünüm yeşil dev ama PARTİ!!!"

Thor:" Bira ve fazladan bardak olacaksa bende gelirim. Bardakları kırınca kızıyorlar."

Tony:"Ne yapıyorsan yap ben zenginim."

---

Hava kararıp akşam olduğunda insanlar tek tek Tony' nin evine dolmaya başlamıştı. Bunu görünce yatağımdan kalktım. Tam o sırada kapı çaldı. Kapıyı açtığım anda Natasha elime yeşil bir elbise tutuşturdu ve "Uygun bir elbise bulamayacağını düşündüm." dedi. Teşekkür edip elbiseyi giyindim.

Kalabalığın ve müzik sesinin bulunduğu salona gelince Tony eline mikrofonu aldı ve müzik kısıldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kalabalığın ve müzik sesinin bulunduğu salona gelince Tony eline mikrofonu aldı ve müzik kısıldı.

Tony:"Hepimizin benden bir basın açıklaması beklemediğini biliyoruz. O yüzden size birini tanıtmak için parti veriyorum."

Bir kaç adımla benim yanıma geldi ve kolunu omzuma attı "Clary, Clary Stark. Biliyorum biliyorum şok oldunuz falan filan ama partiye devam edin. İyi eğlenceler."

Clary:" Stark mı? Soyadımı ne zaman değiştirdin?"

Tony:"Biliyorsun tatlım. Tek bir telefon yetti, beş dakikamı bile almaz."

Gerçekten olaylar beklediğimin aksine gelişti. Ben daha çok uğraşacağımı düşünüyordum ama olana bak söylediğim günün akşamı benim için parti veriliyor.

Etrafıma göz gezdirdim. Tony Thor' un çekicini kaldırmaya çalışıyor. Bruce ve Clint Tony' ni yapıp yapmayacağı ile ilgili iddiaya giriyorlardı. Thor onlara aldırmayıp elindeki boş bira bardağını yere fırlatıyor ve "BİR TANE DAHA" diye bağırıyor, Steve ve Natasha konuşuyor, Wanda ve Vision flört ediyordu. Bir süre sonra partiden ve gürültüden sıkılıp bahçeye çıkmıştım biraz yürüdükten sonra gökyüzünde giderek büyüyen bir ışık gördüm. Üstüme doğru düşüyordu. İçeri girmek için koşmaya başladım ama sırtımdaki acıyla ve patlama sesiyle yere yığıldım.

---

Gözlerimi açtığımda odamdaydım. Ellerime ve üstüme baktım ama her şey normal gözüküyordu. Rüya görmediğime eminim çünkü sırtım azda olsa ağrıyor. O sırada Jarvis' in sesini duydum.

Jarvis:"Bay Stark, Bayan Stark uyandı."

Birkaç dakika sonra Tony odanın kapısında belirdi.

Tony: "Uyanmışsın."

Clary:" Bana ne oldu?"

Daughter of Iron man/Loki FanfictionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin