Hatırlatma;
Yemeğimi yerken kafamın içinde bir ses duydum.
Yemeğini çabuk ye. Yemekten sonra güçlerin için çalışmaya başlayacağız.
---
Sesi duymamla öksürüklere boğulmam aynı anda oldu. Burada zihnimin içinde konuşabilecek ve konuştuklarımı duyabilecek tek kişi vardı.
Thor:"Clay iyi misin?"
Clary:"İyiyim ,iyiyim"
L:"Bu kadar korkacağını bilseydim daha önce senin zihnine girerdim.
C:"Koskoca tanrının yaptığı şeylere bak."
L:"İçinden konuştuklarını ve düşündüklerini duyabildiğimi biliyorsun değil mi? Benimle saygılı konuş Leydim. Hatırlatırım yardımıma ihtiyacı olan sensin."
C:"İhtiyacım olmasa senden istemezdim."
L:"Yemeğine devam edecek misin?"
C:"Doydum."
Loki:"Biz çalışmaya gidiyoruz."
Thor:"Şimdiden mi? Clary daha yemeğini bitirmedi."
Loki:"Doydu o."
Frigga:"Loki kaç kere dedim insanlardan izinsiz zihinlerine girme diye."
Clary:"Önemli değil. Yeter ki yardım etsin ve bir an önce şu olay bitsin."
Loki:"Beni takip et."
Loki hızlı ve büyük adımlarla önümden yürürken ona yetişmeye çalışıyordum. Üst kata çıktık ve koridorun sonundaki kapıdan içeri girdik.
Gerçekten de kelimenin tam anlamıyla muhteşem ve büyüleyici bir yer. Uzun kitaplıklarda deri kaplı bir sürü kitap vardı. İnanılmaz.
Loki:"Şaşkınlığını başka zamana sakla. Burada senden ve güçlerinden bahseden pek kitap yok. Daha çok efsane kitapları falan. Onlarda pek ayrıntılı değil. O yüzden güçlerini neler olabileceğini o kitaplardan öğreneceğiz. Ne kadarı doğru bilmiyorum. Sizin o saçma ve yalan mitoloji kitaplarınız gibi olmadıklarını umuyorum."
Loki elini havaya kaldırınca birkaç kitap masanın üstüne doğru uçuk açıldı.
Loki masaya yaklaşıp bir kir kitabı eline aldı ve kitabın açılmış olan sayfalarına baktı. Ve diğer kitaba ve diğerine ve diğerine ve diğerine ve diğerine... Sıkıldım. On saattir burada oturuyorum.
L:"On saat mi abartma daha iki saat bile olmadı?"
Clary:"Kafamın içine girmeyi keser misin?"
Loki:"Sende bir saattir saçma şeyler düşünüp durma aptal midgardlı."
Clary:"Bana aptal deme IQ' m babam hariç diğer insanların hepsinden fazla."
Loki:"Dediğin gibi diğer insanlardan fazla ama ben bir insan değilim buradaki kimse insan değil, burası hakkında hiç bir şey bilmiyorsun yani o aptal kafanı çalıştırıp düşünecek olursan buradaki en aptal kişi sensin."
Bir şey demedim çünkü dediklerinin çoğu doğruydu buradakiler insan değildi ve ben hiç bir şey bilmiyorum.
L:"Tabikide haklıyım."
C:"Ciddiyim Loki kes şunu."
L:"Ne o leydim yoksa duymamı istemediğiniz kötü şeyler mi düşüneceksiniz. Sizden bunları beklemezdim."
Bu sefer küçümseyici ve alaycı bir gülüşle kitaplardan kafasını kaldırmış bana bakıyordu.
Gerçekten de bundan bile ne kadar eğlendiğini anlayabilirdiniz. Dediğini sözdeki manayı anlayınca gözlerim büyüdü. Bu sefer onunla dışımdan konuştum.
Clary:"Lakabının hakkını veriyorsun fesatlık tanrısı."
Thor:"Yine ne yaptı?"
Arkamda duran Thor' un sesi ile yerimden hafifçe sıçradım.
Clay:"Sen niye geldin?"
Thor:"Gelmese miydim? Bir gelişme var mı diye bakmaya gelmiştim."
Clary:" Hayır, ondan de-"
Loki sözümü keserek konuşmaya başladı.
Loki:"Ah, abiciğim bence o benimle olmaktan gayet memnun küçük leydimiz neler hayal ediyor bir bilsen."
Clary:"Bak Thor, cidden bir şey hayal falan etmedim."
Thor:"Sakin ol, merak etme Loki' nin denilen sözleri ve yaşanan olayları nasıl çarpıttığını en iyi ben bilirim."
Loki:"Sevgili abim beni kırıyorsun."
Thor:" Merak etme düzelir kardeşim."
Loki:"Oh, doğru ya sen iyi bilirsin en son Midgard' dan getirdiğin dondurma ve çikolata kolisi ile beraber odana kapanıp aşk acısı çekiyordun."
Loki birden büyüyle şeklini değiştirip Thor gibi gözükmüş sesini incelterek ağlama taklidi yapıp konuşuyordu.
"Beni öylece bıraktı. Ben onu çok sevmiştim. Nasıl beni bırakır? Ühü ühü. Öylece gitti arkasından baka kaldım Lokiiiğ. Ne yapacağım Lokiiğ."
Konu bir anda değişmişti. Bende oturmuş onların bu atışmalarını dinleyip kahkaha atmamaya çalışıyordum ama bu çabam boşunaydı. Bir anda gülmeye başladım. Karşımda duran iki tanrının bakışları da bana döndü.
Loki ve Clary' nin arasını yapasım var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daughter of Iron man/Loki Fanfiction
FanficTony:"Sonuçları söyle." Jarvis:"Efendim, kız 100' de 97,4 sizin kızınız." Tony' nin şaşkınlığı yüzünden okunuyordu. Biraz durdu bir kaç kez ağzını açtı ve kapadı. Kesinlikle ne diyeceğini bilmiyor gibi görünüyordu. Tony:"Gerçekten benim kızım mısın...