Elma

2K 155 44
                                    

Hatırlatma:

Gülü ona uzattım.

Loki:"Ve ilk defa birinden çiçek alıyorum."

Gülümsedik. Bu gülüş farklıydı ve ikimizde bu farkın farkındaydık.

---

Güneş ışıkları yüzümüze vurmaya başlamıştı.  Bir dakika burada ne oluyor? Flört mü ediyoruz. Loki ile haylazlık tanrısı olan Loki ile. Kafayı yemişim. Thor kaç yaşındaydı?1674. Loki kaç yaşında? Tanrım, yaşlı bir bunakla flört ediyorum. Loki yanımda kahkaha atmaya başlayınca ona döndüm.

Clary:"Zihnimden uzak dur."

Loki:"Yaşlı bunak mı? Ben tanrıyım. Ayrıca benimle flört ettiğini düşünmeni sevdim. Thor' dan 1,5 asır daha gencim. Emin olman için söylüyorum. Her zaman formdayım."

Clary:"Kes şunu."

-----

1 hafta sonra

Clary:"Hey, Loki. Neredesin?"

Loki:"Bağırmayı keser misin? Gel, bugün farklı bir yerde çalışacağız?"

Sözlerini bitirince kalkıp saraya doğru yürümeye başlamıştı. Bende onu kaybetmemek için peşinden gittim. Merdivenleri çıktıktan sonra çatı katına benzer bir alana geldik. Loki önündeki kapıyı açtı ve girmemi işaret edip önümden çekildi. Kapıdan girince buranın simsiyah bir oda olduğunu gördüm.

 Kapıdan girince buranın simsiyah bir oda olduğunu gördüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Vay be, burası benim odamdan üç kaç daha geniş.

Loki:"Odama hoş geldiniz Leydi Clary. Koltuğa otur lütfen."

Koltuğa oturunca eline bir elma aldı ve yanıma gelip oturdu.

Loki:"Şimdi önceki çalışmalarda yaptıklarımızı hatırla. Gözlerini kapat ,odaklan ,hayal et. İstediğin şeyin var olduğunu  düşün."

Dediği gibi gözümü kapattım ve ne yapacağımı söylemesini bekledim. Birden elimde bir soğukluk hissettim. Elimi nazikçe avcunun içine koydu, benim avcuma da elmayı koyup yapacağım şeyi söyledi.

Loki:"Bu elmayı çürüt."

Söylemesi kolay, elim onun eline değiyor iken odaklanmam imkansızdan daha zor. Peki sadece düşünme. Yapabilirsin.

Loki:"Pekala. Güzel. Gözlerini  açmadan devam et. Şimdi onu eski haline getir."

Sesi çok yakından geliyor. Hayır, yaparsın sadece odaklan. Odaklan. Düşünme. Zihnini boşalt, hayal et

Loki:"Olmuyor."

Bu kadar yakınıma gelmemesi için uyaracakken, gözlerimi açınca onu dibimde gördüm. B mesafe çok yakın. Galiba az sonra ölebilirim. Bir anda elimde bir ağırlık hissettim. Elma büyümeye başlamıştı ama büyümesi durmuyordu. Loki elini kaldırdı ve elmayı yok etti.

Loki:"Birileri etkilenmeye başlamış."

Clary:"Özel alana saygın yok mu ? Ayrıca senden etkilenmedim."

Loki:"Clary ,güçlerin kontrolden çıkmasının tek sebebi duygulardır. Az önce bir elmayı karpuza çeviriyordun."

Clary:"Belki isteyerek yapmışımdır. Olamaz mı?"

Loki:"Yalan söylemeyi bırak."

Bu yaptığı gerçekten sinir bozucuydu. Zaten bir haftadır bana fazla yakın davranıyor. Bu garip. Oturduğum koltuktan kalktım ve kapıya doğru yürürken düşündüm. Ondan etkileniyordum. Kafamın içinde yankılanan Loki' nin sesiyle kapıdan hızla dışarıya çıktım.

L:"Bende senden etkileniyorum Leydim."

Daughter of Iron man/Loki FanfictionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin