Öpücük 2

1.9K 133 13
                                    

Hatırlatma:

Tam aralık kapıdan girecekken Loki ' nin sözleriyle olduğum yere çivilenip onu dinlemeye başladım . 

---

Loki:" Aptallaşma Farbauti , tabi ki de bana inanıyor hatta aşık oldu. Onunla biraz daha konuşup tam olarak güveni kazanınca planı uygulayabilirim. O sırada Clary güçlerini daha fazla geliştirir, bize  daha çok yararı dokunur. Onun güçlerine bir tek sizi Asgard' a sokmak için, geçit açarken ihtiyacım olacak sonra ne yaparsan yap umurumda değil. İstiyorsan öldür onu..."

Daha fazla duymak istemediğim için geldiğim yoldan ses çıkarmadan geri dönmeye başladım. Ne kadar sessiz olmak istesem de gözyaşlarım ve hıçkırıklarım benden izinsizce döküldü. Buradan gitmeliyim , ilk başta bana o kadar yaklaşmasına izin vermemeliydim. Thor' u dinlemeliydim. Onun bir şeyler karıştırdığını bana ilk gün söylemişti. Değiştiğini düşünmüştüm. Ama o beklediğimden  daha iyi bir oyuncuydu. Balo salonunda kimse yoktu. Gözyaşlarım dinince Frigga' nın odasına gittim.

Clary:" Frigga artık Midgard ' a dönmeliyim."

Frigga: "Neden Clary bir sorun mu var? Geleli bir ay bile olmadı."

Clary:" Hayır bir sorun yok sadece babamı daha yeni bulmuşken bu saçma olay oldu ve buraya gelmek zorunda kaldım. Ayrıca merak etme lütfen, güçlerimi nasıl kontrol edeceğimi öğrendim gelişimime evimde devam edebilirim."

 Frigga:" Peki, yarın gidersin istersen."

Clary: " Hemen şimdi gidebilir miyim?"

 Frigga:" Gidebilirsin, Thor ve Loki' ye haber verecek misin?"

Clary: " Hayır , yarın kahvaltıda söylersin."

Frigga: " Heimdall ' ın yanına git o zaten şu anki konuşmalarımızı duyuyordur. Seni evine gönderir. Görüşürüz."

Clary:" Görüşürüz."

Frigga ile konuştuktan sonra saraydan çıktım ve gökkuşağı köprüsünden geçerek Heimdall' ın yanına gittim. 

Heimdall: " Hoşça kalın leydi Clary."

Clary : " Hoşça kal Hei-"

Cümlemi bitirmeden yüksek bir ses ve ışıkla kendimi Tony ' nin evinde buldum.

Önceki bölümü ikiye bölmüştüm. İşler değişiyor gibi gibi... Lokiciğim iki dakika rahat dur.

Daughter of Iron man/Loki FanfictionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin