Final 2

2.4K 121 39
                                    

Hatırlatma:

Odama gidip kapıyı kapattım. Yorgun bir şekilde arkamı dönünce sıradan kahve gözlerim Loki 'nin harika mavileriyle buluştu.

Clary: Frigga yarın söyleyecekti. Senin burada ne işi var?"

---

Kızgınca sorduğum soruya karşılık sakince nefesini dışarıya bırakıp yatağımdan kalktı.

Loki: "Seni bulamayınca anneme sordum o da söyledi ayrıca , ne oldu , neden kızgınsın? Eğer gideceksen bana söyleyebilirdin ayrıca aramızda bir şeyler oluyor sanmıştım. Birden gittin."

Clary: "Gerçekten neden kızgın ve kırgın olduğumu bilmiyor musun Loki? Gerçekten mi?"

Loki: "Seni anlamıyorum , neden böyle olduğunu da bilmiyorum."

Clary: "Her şeyi duydum Loki, hepsini duydum, sen odana çıkıp dönmeyince senin peşinden geldim tam kapıdan girerken önündeki mavi yaratığın ilizyonuyla konuştuğunu duydum. Planladıklarını biliyorum. Benimle oyun oynadın seviyormuş gibi yaptın seni sevmemi sağladın, sana güvenmeme sağlayıp beni kullanacaktın. Senin değiştiğini sandım Loki. Değişebileceğini ,seni değiştirebileceğimi düşündüm. Biliyor musun? Adını hak ediyorsun fesatlık tanrısı."

Loki: "Hayır leydim, beni gerçekten değiştirdin. İlk başta sana yaklaşmamın sebebi gücündü ama sana güçlerim bu evren ve yıldızlar adına yemin ederim ki seni seviyorum sana aşığım leydim. Beni affetme ama son kez bana inan sana karşı olan sevgime inan. Böylece çekip gitme."

Tekrar düşündüm. Duymak istediğim şeyleri söylüyordu ,gerçek olmasını istediğim sözlerdi bunlar. İnanmak istiyorum ona inanmak istiyorum ama beni kolaylıkla yalan söyleyip kandırabileceğini de biliyorum. Eğdiğim kafamı kaldırdım ve  Loki' nin gözlerine baktım. O an tüm şüphelerim gitti , dolmuş olan gözleri parlıyordu. Onun o halini görünce gözlerimden yaşlar süzüldü. Gerçekleri söylüyordu.

Clary:" Sana inanıyorum ,affediyorum ve seviyorum lordum."

Cümlemden sonra dudakları tekrar dudaklarıma kapandı. 

Ah! Duygulandım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ah! Duygulandım. Hikayemiz burada bitti artık gelecekte çocuğunuza ,torununuza falan anlatırsınız. Umarım bölümlere oy vermeyi unutmamışsınızdır...;) Diğer hikayelerime bakmayı unutmayın.

Daughter of Iron man/Loki FanfictionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin