Hatırlatma;
Gözlerimi açtığımda odamdaydım. Ellerime ve üstüme baktım ama her şey normal gözüküyordu. Rüya görmediğime eminim çünkü sırtım azda olsa ağrıyor. O sırada Jarvis' in sesini duydum.
Jarvis:"Bay Stark, Bayan Stark uyandı."
Birkaç dakika sonra Tony odanın kapısında belirdi.
Tony: "Uyanmışsın."
Clary:" Bana ne oldu?"
---
Tony:"Merak etme, bir şey olmadı."
Clary:" Ama sırtım ağrıyor."
Tony:"Dışarı çıkmışsın ve sırt üstü düşmüşsün onun dışında bek bir şeyin yok."
Belki de gerçekten rüyaydı sırtımın acısı da düştüğüm içindi.
Tony:"Kalkabilir misin yoksa kahvaltını buraya mı getireyim."
Clary:"Hayır, sıkıntı yok ben kendim gelirim."
Tony odadan çıkınca duş almak için küveti sıcak su ile doldurdum ve içine girdim. Sıcak vücudum rahatlaması hoşuma gidiyor. Biraz daha oyalandıktan sonra bir şey fark ettim.
Kolumun iç tarafında yıldıza benzer bir dövme vardı. Bir an parladı ve söndü. Şunu söyleyebilirim ki bu dövmeyi kesinlikle ben yaptırmadım. Bunu babama ve diğerlerine söylemeli miyim yoksa saklamalı mıyım bilmiyorum. Bu dövmenin ne olduğunu da bilmiyorum. En azından söylersem ne olduğunu bulabilirler belki. Küvetten çıkıp hemen üstümü giyindim. Sırtımın ağrısına aldanmadan koşar adımlarla mutfağa gidip sandalyelerden birine oturdum.
Clary:"Bir şey söylemem gerek."
Hepsinin kafası bana doğru döndü ve beklentiyle baktı. Kolumu öne doğru uzatıp içini gösterdim. Kimse bir şey anlamamış gibi bakıyordu o sırada Thor ağzındaki pancakeleri Clint' in suratına püskürttü. Clint yüzündeki pancake parçalarını silerken Thor' a iğrenç olduğunu homurdandı. Thor hiçbir şey olmamış gibi kolumu aldı ve incelemeye başladı.
Thor:"Bunu nerede yaptırdın?"
Clary:"Sorunda orada, bunu ben yaptırmadım. Kendi kendine oldu."
Tony:"Nasıl yani?"
Clary:"Sabah kalktığımda kolumdaydı."
Thor:"Bir dakika sessiz olur musunuz?"
Tony:"Bunu bana sen mi diyorsun, her seferinde ortalığı ayağa kaldıran kim acaba?"
Clary:"Thor ne oldu?"
Thor:"Bana dün dışarı çıktıktan sonra olanlarla ilgili her şeyi anlat"
Clary:"Dışarı çıkıp biraz yürüdüm sonra gökyüzünden bir şey düşmeye başladı içeri girmek için koştum ama sırtım acıdı ve bayıldım."
Thor:"Düşündüğüm şeyin olma olasılığı milyarda birden daha az ama olsa inanılmaz olurdu."
Bruce:" Dediklerini bize de anlatsan fena olmaz."
Thor:"Şu an bir yıldızın güçlerini taşıyor olabilirsin."
Clary:"Anlamadım. Ne yıldızı?"
Thor:"Scriént yıldızları bir milyar yılda bir düşerler ve sayıları çok azdır. Düşen yıldız yerle temas etmeden önce toprakla temas halinde olan bir canlıya değerse güçleri o canlıya geçer. Yanlış hatırlamıyorsan yıldız yere düşmeden önce sana çarpmış ve sende yere basıyordun değil mi?"
Clary:"Evet ama ne güçleri, bende bir şey yok."
Thor:"Şu an yok çünkü daha onları kullanmayı bilmiyorsun ."
Carly:"Sen mi öğreteceksin?"
Thor:"Üzgünüm büyü işinde san yardım edemem ama edecek bir büyücü tanıyorum."
Tony:"Hayır, kabul etmiyorum kızımı onun yanına götüremezsin. Ya ona zarar verirse."
Clary:"O kim?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daughter of Iron man/Loki Fanfiction
FanficTony:"Sonuçları söyle." Jarvis:"Efendim, kız 100' de 97,4 sizin kızınız." Tony' nin şaşkınlığı yüzünden okunuyordu. Biraz durdu bir kaç kez ağzını açtı ve kapadı. Kesinlikle ne diyeceğini bilmiyor gibi görünüyordu. Tony:"Gerçekten benim kızım mısın...